Plus igen efter mf/ma
Håller tummarna för dig!
Lycka till Sötfilur! Härligt att du snart har din lilla hos dig!
Idag har jag på mig en riktigt tight tröja på jobbet, men ändå går jag lite och gömmer mig.
Det är bara 4 som vet om det och jag tycker att det är lite jobbigt med uppmärksamhet. Men lika bra att ha den där tröjan ändå, ser de det så ser de. Tycker att det är så svårt att ta upp bara sådär. "Jo, föresten, jag är gravid och har varit det i tre månader nästan utan att säga något...bara så ni vet..." Funderar på att låta dem komma på det själva. Men jag vet inte. Vi har typ 70-80 pers på min arbetsplats så det är ganska många.
Hej allihop!
Går in i vecka 16 idag, nu börjar det verkligen gå fort! Känner bebisen varje dag och igår och idag har jag känt några rejäla buffar på gränsen till sparkar. Hoppas det känns utanpå snart också, vore så mysigt!
Fick tid till RUL igår, ska gå den 25 maj. Längtar!
Är hungrig hela tiden nu, usch, kommer att gå upp så mycket. Men jag försöker att äta nyttiga grejer iaf som typ knäckemackor och frukt. Men det där godissuget, det är inte att leka med! Oj oj... Farligt farligt. Tur att jag har ett gymkort som tinas upp i januari nästa år. Då ska jag börja träna ordentligt och lämna barnen på barnpassningen som de har.
Längtar faktiskt ganska mycket efter träningen, saknar body combaten. Men det funkar verkligen inte att träna nu, jag börjar flåsa bara jag går i trappor eller på promenad!! Det var samma sak förra gången.
Tränar ni något? (det enda jag gör är att cykla 1 mil om dagen, men jag har elcykel så jag blir inte flåsig av det, det är som att cykla i medvind typ.)
GRATTIS Sötfilur! Låter härligt med en drömförlossning!
Njut av den lilla!
Idag har varit den bästa dagen på flera månader. Har bara mått pyttelite illa, har inte varit så trött (men fått sova 1,5h när jag behövde det) och så har jag fått umgås med en glad och avslappnad familj hela dagen. Jippie!
(vi har shoppat, köpte bl a första gravidtröjorna (!) samt vår första grill, så från och med nu kan vi grilla när vi vill! Så himla gott!)
Sen har jag slurpat Coca cola hela kvällen. Så himla gott!! (brukar inte dricka läsk särskilt ofta i vanliga fall eftersom jag inte är sugen på det och så är det så onyttigt).
Försökte mig även på att springa efter treåringen över gräsmattan, huuuu...kände mig som en ostabil kalv eller nåt... Har verkligen tappat smidigheten och kondisen helt!! 
Har ni planerat några särskilda semesterresor i sommar? Jag vet inte riktigt om jag vågar boka något eftersom jag inte vet hur jag mår. Kommer ju vara i vecka 26-29 under semestern och har ingen aning om ifall jag kommer få foglossning eller liknande. Funderar på att ha lite spontanplaner istället, t ex låna mammas husvagn och campa om jag känner att jag orkar det. Det blir iaf inte utomlands, Göteborgsvärmen lär bli tillräckligt jobbig ändå för mig.
Härligt med lyckat RUL Sugarrush och skönt att blodtrycket gått ner igen kjaam!
Kul med eventuell tjej också Sugarrush! Ska ni avvakta till förlossningen nu eller ev. gå på extra könsul? Jag ska på RUL om ca 3 veckor och funderar på att fråga (eller spana själv). Det står dock på kallelsen att könsbestämning inte ingår (med typ hundra utropstecken känns det som!), men jag vet att de blivit mindre stränga på det i Göteborg sen jag fick barn sist, så jag kanske vågar fråga?