• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt skrev 2011-12-31 00:21:24 följande:
    Sofy, Är nog bara 4+1 idag och på ul typ 5+4. Lite väl tidigt kanske men han verkade inte ha så många tider över närmaste tiden.Kan man ha ultragyn som mvc under graviditeten, för där har jag ju också varit många gånger. Skriver från mob så det blir bara kort nu.
    Jag gjorde ju vul 5+1 denna gången inför vår New york resa (pga mitt utomkveds) och såg en hinnsäck motsvarande 5+5 (visade sig vara två hinnsäckar iofs...)
    Sedan 6+3 såg vi foster och hjärtan!
    Väntar tvillingar! 31+4 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-31 13:13:57 följande:
    Nu har jag gjort dagens goda gärning, min man har fått sig årets sista ligg så nu klarar jag mig kanske 1-2 v till nästa gång. ;) jag är inte alla asexuell. Haha
    Hahahahhahhaa!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-31 14:03:31 följande:
    Härligt mabaja ;)

Önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Kram från mig
    Kram!!
  • MCT79

Har glömt säga välkommen till dig qatterin! Trooooor vi har setts i någon annan tråd?

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-01 11:32:54 följande:
    Tack så mycket fina pandora!

Hur var ert nyår tjejer? Själv känner jag mig bakis, illamående o trött, trots att jag bara drack alkoholfritt igår, då jag ju går på "penicillin" ;)
    Usch ja... penicillin kan ju göra att man blir trött och illamående.... hoppas du inte mår bättre snart! ;)
    Väntar tvillingar! 31+5 idag!
  • MCT79

Morning babes.... igår kväll tog jag citodon när jag la mig... sovit marginellt bättre kanske. Inte såpass mycket bättre att det motiverar mig att fortsätta ta citodon...

Jag har hängt i en dörrpost på morgonen... sträckt ut mig... ger mer plats för både andning och bebisar..

Vet inte om jag hinner/orkar någon dejt denna veckan... i morrn har jag tul+läkarbesök, onsdag ville en kompis ses (om jag orkar...), torsdag sjukgymnast och fredag har jag lovat att sitta och inventera småsaker hos min pysselbutikskompis..

Å idag ska jag se om jag kan raka benen... ;) hahah!

Bjuder på magbild också... vettesjutton om det syns nån skillnad egentligen?! Mest har den blivit bredare och tar mer plats i bröstkorgen...

Väntar tvillingar! 31+6 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-02 09:57:48 följande:
    MCT: Jättefin mage! jag blir riktigt avis! Min är bara... randig... och ful! Kom att tänka på en sak, har du förstått att du är tvåbarnsmamma senast nästa månad? =)
    Nej men som du påminner mig sjunker det nog in vilken dag som helst! Puss! ;)

Jag har faktiskt fått en bristning... en gammal.. som förlängts. Den är nog en hel cm lång....!
    Dom kommer säkert... hyser inga tvivel om det... men jag trodde faktiskt de redan skulle vara här!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2012-01-02 09:59:01 följande:
    Vad roligt med Sthlms-träff! Säger som de andra att det vore kul att ses allihopa nån dag! Ses också gärna nån dag men nästa vecka passar bättre för mig.

Jag tycker dagarna kryper fram här. Har på nåt sätt inte tagit in att jag är gravid igen heller. Men vad jag längtar när jag ser din mage MCT, så underbart fin den är!  
    Jag tyckte det sniiiiiiiglade sig fram till KUB som vi gjorde vid 12+6....efter det.... såhär i efterhand swoooooosh!  Förvånad

Här kommer en bild framifrån också....  armarna räckte nästan inte till.. hahah!
    Får be sambon ta lite bilder... kanske rent utav rigga lite studioblixtar om vi ids...

Den ser ju inte riktigt lika smidig ut framifrån...
  • MCT79

Vill bara poängtera att allt inte är bebis... den lilla bulan precis under brösten är kaffe+ 1 smörgås..

• MCT79
    FruW skrev 2012-01-02 10:22:47 följande:
    Finaste magen MCT!!

Havsklippan jag känner som du, inte ett dugg gravid! Eller, jag VÅGAR inte känna så... Men bestämde mig i morse för att försöka våga leka lite med tanken iaf, försöka våga vara glad åt liten i magen...

När ska man ringa mvc för inskrivning? Verkar läskigt tycker jag! Ska ni andra göra kub? Har inte funderat på det heller, är ju "inte" gravid, men måste man boka det långt i förväg?

Kram från mig
    Jag ringde runt v 8... fick tid i v 12... sen blev det ju panik med KUB... om det är din mödravård som skriver remiss för KUB så se till att du får komma lite tidigare.. så du inte hamnar i min sits...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma