• MissT

Plus igen efter mf/ma

Mimmi stort grattis! Vilken underbar dag ni verkar ha haft!

Leaeva vad skönt att det verkar gå åt rätt håll även om det tar tid.

MCT lycka till på TUL idag. Hoppas och tror att allt ser bra ut!

• MissT
    Pandoras box78 skrev 2011-11-25 18:02:49 följande:
    Nu är KUB-testet avklarat och fick bra resultat, hade en livlig liten krabat i magen som inte ville samarbeta för snabba mätningar Fast det gjorde ju bara att vi fick kika lite längre
    Härligt Grattis!
  • MissT

Önskar er alla en trevlig helg här inne!
    Härligt att höra att du har det bra på resan Mimmi

Ska åka till Göteborg i morgon och gå på Lisebergs julmarknad och bo på hotell.
    En sista liten semesterresa innan bebisen kommer, mamma bjuder med oss
    Hoppas bara att fogarna vill sammarbeta så jag orkar ta mig runt på Liseberg!

• MissT

Åh vad härligt Javisst Stort grattis till lyckat UL!

• MissT

Jag tecknade också med Trygg-hansa men gratisvarianten.

• MissT
    plutten02 skrev 2011-12-04 09:48:38 följande:
    Igår firade jag helgen med att gå in i vecka  12Glad
    Grattis till v 12
  • MissT

Hej på er! Hoppas att det är bra med er alla.
    Jag är nyss hemkommen från VC med misstänkt mycoplasma (bakteriell lunginflammation). Inte så kul...framför allt nu när jag är gravid i v35 och har en c-uppsats att försöka bli klar med innan bebisen kommer. Håller på och hostar mig sönder och samman vilket orsakat onda och ömma revben och sammandragningar. Suck! Hoppas bara att bebisen mår bra där inne......

• MissT
    MCT79 skrev 2011-12-05 17:28:39 följande:
    Men usch ta hand om dig... lova att du söker om du blir sämre...
    Tack det ska jag göra  Jag skulle ringa tillbaka direkt till läkaren om jag får feber eller blir sämre så det kommer jag göra. Annars ringer han så fort han får provsvaren vilket antagligen blir på onsdag. Har hämtat ut hostmedicin nu i alla fall så jag hoppas kunna sova lite bättre i natt. Behöver även ta panodil för att kunna somna pga av de onda revbenen. Gillar inte att ta mediin eller smärtstillande, framförallt inte nu...men vad gör man.
    Javisst skrev 2011-12-05 17:42:48 följande:
    Usch, vad jobbigt MissT! Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
     Tack...det ska jag göra Hoppas att det går snabbt över och inte blir värre.

Packar nu skötväskan för fullt här hemma. Vill gärna vara förberedd i fall att...har hört från flera håll att det inte är helt ovanligt att kraftig hosta kan påskynda/sätta igång förlossningen och jag har ju börjat få en del onda sammandragningar av denna hemska hosta......
  • MissT
    SoMa72 skrev 2011-12-05 21:22:46 följande:
    Men stackare, krya på dig MissT!
    Tack för omtanken Hoppas på att det vänder snart!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma