-
Viskar också välkommenOdetta skrev 2011-12-21 17:02:54 följande:Viskar lite...tills motsatsen är bevisad tror jag nog att jag får vara härinne igen. Men inga grattisrop ännu, testen är svaga och har på en dryg vecka inte blivit nämnvärt starkare så osäkert vart det leder... -
Var hos BM idag i v 36+5. Allt såg bra ut, det är bara lite funderingar kring sf-måttet eftersom det inte hänt så mycket sedan v 31 så på fredag ska jag iväg på TUL. Tror inte att det är någon fara men det är ändå skönt att bli kollad ordentligt för säkerhetsskull och så får vi ju en extra titt på Pyret. Magen växte väldigt mycket i början så det känns skönt att det lugnat ner sig så länge allt är bra med bebisen vill säga.
-
Åhh vad härligt! Stort grattis!Javisst skrev 2011-12-22 18:29:12 följande:Tack för tummarna! Den lever! Parveln lever! Helt sjukt.... Hörde dessutom massa fosterrörelser, verkar vara en livlig än där inne, det har varit full rulle på alla tidigare UL också. Samtidigt som vi hörde rörelser kände jag så som jag känt ett par dagar men inte kunnat/velat lokalisera vad det var. Nu vet jag!!! Jippi!! Sååå glad! -
TackJavisst skrev 2011-12-22 19:01:13 följande:Tack allesammans!

Skönt att du bytt BM nu Mabaja!
MissT, vad kul att du får se din lilla igen imorgon! Hoppas och tror allt är bra med ditt Pyre!
Låter sunt att lägga undan testerna. Bara en vecka till UL!
(och ett försiktigt grattis Odd!)
Ja det ska bli riktigt mysigt att få se Pyret igen!
Hoppas och tror också att allt är bra men det är skönt att det kollas för säkerhets skull. -
Massor med kramar till dig Mimmi! Jag hoppas verkligen att det är er tur nu!
-
Har nyss kommit hem från TUL och allt såg bra ut
Pyret växer som hon ska och är enligt barnmorskan alldeles normalstor. Hon väger nu ca 3kg och eftersom jag ska bli igångsatt, antagligen om ca 1,5 v, så känns det som det blir en lagomt stor bebis att föda fram
-
TackSoMa72 skrev 2011-12-23 11:49:45 följande:Härligt! Vad mysigt att veta att det är nära nu...
Ja nu är det inte lång tid kvar.TackFruW skrev 2011-12-23 12:34:00 följande:Härligt missT snart är liten här!! :)
Ja snart är hon äntligen här!
Och förhoppningsvis är det er tur om inte allt för lång tid.Tack....riktigt sköntJavisst skrev 2011-12-23 12:43:41 följande:Vad skönt att allt såg bra ut MissT! Snart är ert Pyre ute hos er!
Snart får vi träffa henne i verkligheten också
-
Åhhh vad jobbigt...hoppas att du kan få någon klarhet om vad som händer på KK .Odetta skrev 2011-12-23 12:10:59 följande:Jag har fått en tid på kk på tisdag för att titta efter. Mina tester blir ju inte starkare...fick svagt på Apotekets och preg igår och trodde jag skulle få ett fint plus på CB nu på morgonen men fick typ negativt...tom jag hade svårt att se strecket så svagt var det...då är det ju obefintligt.
Jag fattar inte vad kroppen håller på med
-
Jag ser också Havsklippan
Vilken underbar julklapp!
Håller tummarna och hoppas att strecket blir starkare och starkare.
Tycker också att du ska höra av dig direkt.
God jul! -
Åhhh vad tråkigt Odd
Beklagar....