-
I KarlstadMCT79 skrev 2011-12-30 17:41:00 följande:Var bor du?Ja nu dröjer det inte längeFruW skrev 2011-12-30 18:16:47 följande:MissT sååå häftigt, snart är hon här!! :)
-
Grattisqatteriin skrev 2011-12-30 20:17:41 följande:Åh vad trevligt ni verkar ha här!
Jag var inne i den här tråden en kort stund förra året, men förlorade den graviditeten oxå så då tappade jag tråden (ha ha). Men nu såg jag den bland Senaste inläggen, och jag känner igen flera av er från andra trådar, så jag kke vågar mig in igen nu!
Jag är gravid i v. 30 nu så den här gången verkar det gå vägen.
vad roligt!
-
Pandoras box kul med en till Karlstadbo
Hoppas att det är bra med er alla och att ni hade en trevlig nyårsafton! Vi firade med några grannar. Jätte trevligt och alldelses lagom.
Startade morgonen i morse med värkar i ungefär 1,5 timme innan de klingade av och gav sig. De kom med 1-2 minuters mellanrum och varade i 1-2 minuter. Så typiskt att de ska ge sig.....Ja, ja ....har ju tid i morgon på SMV för att planera min igångsättning så förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan Pyret är här. -
Ja...nu är det förhoppningsvis inte lång tid kvar. TackFruW skrev 2012-01-01 13:43:31 följande:Åh vad spännande missT!! All lycka till o stor kram från mig
och kram tillbaksDet ser jag fram emotfärnik skrev 2012-01-01 14:31:13 följande:Spännande miss T! Snart får du komma in till oss i andra tråden!
-
Tack så mycketqatteriin skrev 2012-01-01 18:31:02 följande:MissT: Spännande, lycka till!!
Grattis till din graviditet! -
Hej på er!
Ingen bebis här ännu..... Var inne på SMV igår och tappen är framåtriktad och förkortad men de ville gärna att det ska hända lite mer innnan igångsättningen. Ska därför tillbaka i morgonbitti igen och då sätts jag förhoppningsvis igång. Det gäller bara att något mer hänt och att det finns plats på förlossningen så håll gärna tummarna för det. Har varit på lekland där jag sprungit i trappor och åkt rutchkana och gått runt på IKEA för att förhoppningsvis hjälpa det på traven lite
Fin mage Javisst!
MCT hoppas att den minsta tvillingen växer på sig till nästa TUL.
På tal om snarkningar...min man snarkar något fruktansvärt när han ligger på rygg.....brukar sluta med att jag tar täcke och kudde och lägger mig någon annanstans. Orkar ofta inte butta på honom eller säga till honom att vända sig. Speciellt inte nu då jag sover såpass dåligt och har svårt att somna om. -
Är tillbaka hemma igen efter ytterliggare en tur till SMV. Det var fullt på förlossningen och därför blir det ingen igångsättning idag
Däremot trodde läkaren som undersökte mig och gjorde en hinnsvepning att förlossningen inte är allt för långt borta för tappen är mjuk och halvt utplånad och jag är öppen dryga 2 cm. Hon kände även buktande hinnor. Ska ringa in i morgonbitti för att se om det finns plats då om inget hänt innan det. -
Jo på ett sätt....fast med tanke på att jag är så förlossningsrädd så vill jag gärna befinna mig å plats när det väl sätter igång så jag kan få hjälp och stöd. Det är en av anledningarna till att jag vill bli igångsatt. Men just nu känns det samtidigt som att sätter det igång av sig själv så gör det inget...bara det blir av snarast. Sover jätte dåligt och går runt och tänker på förlossningen hela tiden så bara det blir gjort på ett eller annat sätt så jag kan börja njuta av bebisen sen.Mamma till W skrev 2012-01-04 11:07:34 följande:MissT: även om du säkert inte är så glad över att bli hemskickad-är det inte lite spännande samtidigt att imorgon kanske det drar igång? :)
Firar 9-årig bröllopsdag med mannen idag så det vore en riktigt bra present om hon skulle komma idag
-
TackSaftmedbulle skrev 2012-01-04 11:08:28 följande:Stort lycka till!
-
Hoppas att det inte är någon fara med proverna/dig utan att det ser så bra ut som möjligt.Mamma till W skrev 2012-01-04 11:14:46 följande:Här väntar du på din fl. Och jag väntar på samtal från mvc om vad de bestämt ang hb, ferritin och allt vad det heter. Kunde dock dröja till måndag innan de ringer (min bm har sem denna vecka).
Har inte varit inne här så mycket på sistone så jag har inte hängt med riktigt gällande vad som händer tyvärr.....
Är det dina järnvärden som spökar?