• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-23 17:47:53 följande:
    Det ska nog går bra att du lämnar blod innan du åker. Sen kan du göra Nuppen när du kommit hem.
    tror du det? får ringa till mvc imorgon och prata med dom. jag kanske inte ens för göra det pga min låga ålder.
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

tack alla, vad söta ni är.
    Ja jag fick samma BF alltså den 3 april så det kanske stämmer då...
    Enligt mina egna uträkningar så ska det stämma bra.

Havsklippan: Jasså är du en Hallstaviks bo? får man fråga vem du är? :) eller är du lite hemlig?

• Längtan efter liten
    sugarrush skrev 2010-08-23 21:23:06 följande:
    Regnet öser ner utanför och jag är alldeles ensam hemma, sambon är bortrest på jobb.
    Jag ska strax krypa ner i ett varmt bad... har firat att jag klarat BIM-helgen utan blod genom att köpa denna graviditets första gravid-tidning! Ska läsa den i badet....mmmm *njuter*
    uuuuuh jag är inte avis.. är så rädd för att vara hemma själv på kvällarna och helst när det regnar :)
    ang. gravid tidning tänker jag köpa min första när jag åkert ill grekland så jag kan läsa på flyget :) det ska jag unna mig minsann :D
  • Längtan efter liten
    fröken SJ skrev 2010-08-23 21:47:04 följande:
    Jätte TACK Längtan efter liten !!!! {#emotions_dlg.flower}
    om det var listan du menade så var det ingen fara... :) Kram
  • Lallan

Längtan efter liten: Grattis va härligt

Färnevik: Dom två tidigare gångerna har jag inte gjort eller köpt något i förväg och det gick ju som det gick så den här gången bytte jag taktik. Så fort jag plussade sydde jag första paret byxor och efter vul i v 6+3 så sydde jag ett par byxor till då det visade sig vara två. Nu är jag i v 23 så det är väl bara att hålla tummarna att det går bra sista delen också.

• En Elva
    Längtan efter liten skrev 2010-08-23 21:46:50 följande:
    uuuuuh jag är inte avis.. är så rädd för att vara hemma själv på kvällarna och helst när det regnar :)
    ang. gravid tidning tänker jag köpa min första när jag åkert ill grekland så jag kan läsa på flyget :) det ska jag unna mig minsann :D
    Eller vara själv när det åskar och blixtrar och strömmen går, har jag varit. fattar inte hur jag överlever sånt, men det gör jag
  • sofy

Nu ska ja iväg till BM o träffa läkaren från spec MVC.. så jävla nervös! usch :( vet inte va dom ska göra (BM bokade tiden åt mig förra veckan..) men jaa.. vi får se va hon säger om min mini blödning häromdan! inget mer blod iallafall!

uppdaterar när ja kommer hem. :)

• sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 08:39:20 följande:
    Nu ska ja iväg till BM o träffa läkaren från spec MVC.. så jävla nervös! usch :( vet inte va dom ska göra (BM bokade tiden åt mig förra veckan..) men jaa.. vi får se va hon säger om min mini blödning häromdan! inget mer blod iallafall!

uppdaterar när ja kommer hem. :)
    Vad kul! Jag blir nästan lite avis, längtar ju så till mitt inskrivningssamtal...

Nu MÅSTE jag trappa ner på det här testandet, jag är riktigt beroende nu!
    Testade med CB imorse och det blev ett plus redan innan kontrollstrecket dykt upp så nu är jag ju jättegravid, och BORDE faktiskt inte behöva testa mer. Men samtidigt så ÄLSKAR jag att se det där plusset framträda, det är en sådan skön känsla varje gång.. efter år av minus kan jag liksom inte se mig mätt på plussen...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma