Marlyn skrev 2011-02-23 14:31:57 följande:
Vi betalar inte heller för någon mat på förskolan (eller dagis som jag gärna vill säga). Även gratis 15 timmar i veckan.
Tack telgebo,jag hoppas ju också att det är bra därinne.
Jag känner mig så skyldig för jag är inte ledsen, visst vill jag ha barnet, men är det inte meningen så är det inte meningen. Det är väldigt ovanligt för att vara jag... blir ju ledsen för minsta motgång, men vi har haft så många motgångar i vårt förhållande och med ekonomin och ett mf sen innan. Tillslut orkar man inte ha några känslor.
Jag har också haft motgångar ändå sedan 2008, massa samarbetsproblem med mitt barns pappa och nu ska jag nog samma öde till mötes med pappa 2 osm dock verkar vara en ren idiot som är villig att göra vad som helst bara jag gör abort som jag absolut inte tänker göra.
Förutom det så har mitt barn varit väldigt mycket sjuk, jag har själv mått psykiskt dåligt, dålig ekonomi, mycket ensam, kämapt med att bli gravid på egen hand och så pang bom gravid och så hinne rman knappt förstå det förään man får MA och jag mådde verkligen skit det kändes som att har allting gått åt helvete så är det väl klart som fan att jag ska inte få må bra och känna gädje för nånting, jag är inte ens värd att få barn.
Sedan blir jag bara paff gravid på naturlig väg igen och det vid ett one night stand. Vad var oddsen för det liksom?
Jag hoppas så att allt är bra med din lilla. Och du fast jag til och från är så extremt orolig så kan jag inte gråta. Kg har gråtit 1 gång sedan jag plussade tror jag och då var det iofs pga oro, menjag tänker nu att även om jag gråter nonstop och är orolig som bara den så påverkar ju inte det utgången. Får jag MA så får jag det oavsett om haf gåter eloch mr skit eller skrattar och mår bra. Kanske låter känslokallt i andras öron men jag försöker tänka så just nu för att orka med, men under ytan ligger oron och komme rnog pysa ut när som helst.