Plus igen efter mf/ma
Synd att nån känner att de måste lämna tråden. Jag tycker både Mabja och Muffe ska stanna. Vi behöver er bägge :)
Det jag gillar med denna tråden att vi är just olika långt gångna, När man ser ex nån kämpa precis i början känner man igen sig och tänker att tänk att man ändå har kommit så långt som man har gjort. För varje person som plussar blir jag längre och längre i min graviditet. Och de som är längre gågna ser man som ett mål att dit ska jag också nå, går det bra för dem så varför inte för mig :)
Det gäller bara att hålla tag i vår positiva anda. VI ÄR GRAVIDA TILL MOTSATSEN HAR BEVISATS, eller hur flickor! Jag har bestämt mig i denna graviditet för att njuta av den, mår jag illa så är jag tacksam för det, är jag trött så är jag tacksam för det. Är det detta som krävs för att jag ska få bebis så är det helt klart värt det i slutändan! Jag tror mitt MA fått mig att värdera min graviditet annorlunda. Det märker man ofta i andra trådar där första gångs gravida håller till. Klagas mycket om symtom och det jobbiga men ingen pratar om glädjen med det och att vi faktiskt kan vara tacksamma för att vi kan bli gravida. Det är inte alla förunnat! Här tycker jag att vi alltid varit mer positivt inställda och kännt denna glädje på ett större sätt än de andra trådarna. Jag tycker att vi ska hålla fast vid det och varandra! Kram på er!