Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

Faaan. Är det nån mer än jag som springer läck.?! Blir så där fnasig om vårtorna som man får pilla bort annars ser det ut som man fjällar. Sen när man trycker lite på bopparna så kommer det genomskynlig vätska. Hoppas verkligen det håller sig vid detta :/

Odd. Även jag känner stort behov av närhet, tyvärr tycker jag mannen min blivit precis tvärt om. Vet inte om det är jag som blivit känslig eller reagerar starkare. Men tycker det är sååå jobbigt.

Sugarrush:

• rontgensyrran

Och där skickades mitt meddelande iväg utan att jag skrivit färdigt???

Sugarrush: välkommen hem skulle jag skriva.

Muffe: snart är det torsdag, tiden dit kommer att gå kanon snabbt! Håller tummarna för dig!

Happiness: såklart jag har vart och röstat ingen soffpotatis här inte. :)

• rontgensyrran
    Cat79 skrev 2010-09-19 21:42:14 följande:
    Odd: Håller med Kajsalisa att Vidar är jättefint och passar bra tillsammans. Hoppas veckan går fort nu och snart helg igen så du och din sambo får mysa extra mycket.

Jag har vänner, vänners vänner som har Urban Jungle och den går bara att ha framåt i sittläge och dem har varit jättenöjda. Vi gillar Urban starkt och vi hoppas på en nyfiken och stadig bebis som vill se vad som händer framåt  tidigt:) Men visst är det en liten nackdel men det finns det med alla vagnar tycker jag. Vi ska nog slå till med en grön liggdel iställer för svart - kul med något lite annorlunda. 

Muffe80: Det kommer att gå kanon på torsdag, alla väntar med spänning på de goda nyheterna.

Mabaja: Så spännande för dig.... och när man inte vet när det blir. Skönt att du känner dig lugn inför förlossningen.

En fråga: känner ni med att brösten växer och att behån blir tajtare runt om ryggen? Jag har fått gå upp ytterligare en storlek runtom så det inte sitter åt. Tur att KappAhl hade behåar för 99 kr, bra o billigt.

Snart en ny vecka full med fart och fläkt och därför natti natti om en stund.
    Kram
    Tyvärr så tycker jag inte mina bröst har växt så mycket :/ Men däremot blev jag ganska tidigt i graviditeten bredare om bröstkorgen. Så mina snygga klänningar som sitter tajt under bysten, gick bort väldigt tidigt.

ODD: Även jag tycker vidar passar bäst ihop :) Fint namn btw
  • rontgensyrran

happiness: Fick du ingen tid till läkaren då? För din klåda? Det var väl mest ben och mage eller hur vad det nu du skrev. Minnet är bra kort! Inte fotsulor och handflator? För annars skulle det ju kunna vara hepatos, eller graviditetsklåda som det kallas.

Åhhhh ...är sååå trött idag. Har haft så mcyket på jobb! Helt slut! Och jag har börjat få sammandragningar coh sånt skit :/

• rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 19:05:49 följande:

min älskade bebis :) den låg där och sprattlade på skärmen. Så nu väntar man med spänning :) 5 cm skrutt med viftande armarna...
    Bebisen står på huvudet så allt blir upp och ner :)hoppas ni ser iaf... har en bild i galleriet som är rätt vänd om man säger så. men "h*n" har armarna framför ansiktet
    Åhhh vlken sötnos. Grattis till lyckat VUL. Det är så underbart att få dem på bild :)
  • rontgensyrran
    Längtan efter liten skrev 2010-09-20 19:11:51 följande:
    ja det är helt underbart...
    att ha en bild är lite som att ha bebisehos en... :D
    Absolut. Första bevis på att det faktiskt finns nåt som växer inom sig som ligger och sprattlar bara att man inte kan känna det ännu :D
  • rontgensyrran
    Odetta skrev 2010-09-20 19:22:28 följande:
    Tjejjer....heeeeelt OT men ändå.

HUR kommer det sig att man alltid ser så himla annorlunda ut på kort mot vad man själv ser i spegeln???? Jag fattar inte!

Jag väger 85 kilo just nu och KÄNNER mig verkligen INTE tjock eller så....kurvig absolut, men jag känner mig FIN! Och när jag tittar i spegeln så ser jag mig som jag känner mig....en kurvig fin gravid kvinna.

MEN PÅ BILD! Altså allvarligt! Tittade precis på bilder från min lillebrors bröllop i lördags och jag ser ju inte klok ut! Oformig och JÄTTE rund i ansiketet....varför blir det så? Jag ser ju inte ut så...eller gör jag det?

Konstigt det där. Vad är det som är den "sanna" bilden av en liksom....den man ser i spegeln eller så som man ser ut på kort? *kliar mig huvudet*
    Jag håller med dig. Känner mig vackert gravid men på bilder ser jag så rund ut i ansiktet blir som en padda inte alls fotogenic. Vill ockå se ut på bild så som jag känner mig i verkligheten.
  • rontgensyrran

Odd. Du var säkert underbart fin på fotona. Missade dock dem :/ Jag har ju köpt aningens mer kläder än att åka hem i. Det är lite varierande storlekar. Inte så mycket i 50 mest i 56. Jag älskar också mycket färg på bebisar. Hoppas att min bebis kommer att passa i det. Jag har bara handlat ett par byxor och en tröja i strl 50 som jag ska ta med till bb. Funderar på om jag ska skruva ihop spjälsängen idag?! Lite tokigt då det är evigheter kvar till BF.Men jag älskar att få lite mys inne i barnrummet. Se hur allt ser ut som man handlat :)

Jättefina kläder du handlat förresten :)

Jag undrar så hur min bebis kommer se ut. som mig eller min man eller lite av oss bägge eller ingen av oss. Går nog inte föreställa sig hur bebisen kommer se ut, men det är riktigt spännande att få se henne sen :)

• rontgensyrran

Bläääääääää...jag vägde mig precis!!!! ÅNGEST! Jag har gått upp 9,5 kg!!!! Hoppas min våg går fel, får väl min dom när jag går till bm på fredag :/

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma