Cat79 skrev 2010-09-19 21:42:14 följande:
Odd: Håller med Kajsalisa att Vidar är jättefint och passar bra tillsammans. Hoppas veckan går fort nu och snart helg igen så du och din sambo får mysa extra mycket.
Jag har vänner, vänners vänner som har Urban Jungle och den går bara att ha framåt i sittläge och dem har varit jättenöjda. Vi gillar Urban starkt och vi hoppas på en nyfiken och stadig bebis som vill se vad som händer framåt tidigt:) Men visst är det en liten nackdel men det finns det med alla vagnar tycker jag. Vi ska nog slå till med en grön liggdel iställer för svart - kul med något lite annorlunda.
Muffe80: Det kommer att gå kanon på torsdag, alla väntar med spänning på de goda nyheterna.
Mabaja: Så spännande för dig.... och när man inte vet när det blir. Skönt att du känner dig lugn inför förlossningen.
En fråga: känner ni med att brösten växer och att behån blir tajtare runt om ryggen? Jag har fått gå upp ytterligare en storlek runtom så det inte sitter åt. Tur att KappAhl hade behåar för 99 kr, bra o billigt.
Snart en ny vecka full med fart och fläkt och därför natti natti om en stund.
Kram
Tyvärr så tycker jag inte mina bröst har växt så mycket :/ Men däremot blev jag ganska tidigt i graviditeten bredare om bröstkorgen. Så mina snygga klänningar som sitter tajt under bysten, gick bort väldigt tidigt.
ODD: Även jag tycker vidar passar bäst ihop :) Fint namn btw