Plus igen efter mf/ma
Odetta skrev 2010-09-27 19:23:46 följande:
Vad konstigt vårt forum ser ut...eller är det bara konstigt på min dator???GRATTIS MALLANIS!!!! ÄLKOMMEN HIT GUMMAN!!!!!
EGO:
I morgon ska jag till BM för mina sammandragningar. Ska lämna urinprov så ska hon kolla så att jag inte har UVI. Om hon kan/får ta prov från tappen ska jag fråga henne om hon kan ta ett därifrån också, just för att jag vet att jag ju är bärare av GBS.
Magen idag har kännts lite bättre mot i fredags, så heögens vila har hjälpt. Det i sig är ju bra, men om det är vila som gäller för mig så blir det ju knasigt med plugget. Ska se hur den här veckan blir. Tycker inte att dagen idag har varit så anstängande...men sammandragningar fick jag och mina ben är alldeles svullna. Ska ta upp det med BM i morgon med.
Ni andra....har ni svullna ben? Jag har aldrig fått det såhär tidigt (v21) utan endast mot slutet...
*kram*
Ser konstigt ut på min dator med. :/ Hoppas det går bra imorgon vännen!
Jag är precis hemkommen efter ännu en 4 timmars vända på akuten. Och då hade dessutom mina läkare på jobb redan skrivit remiss samt, utfört och svarat på ultraljud på mina njurar. Där såg de att jag har vidgade njurbäcken +urinledare. Fick recepet på spasmofen som är ett morfinprep som löser kramp. Om inte det hjälper och smärtan försvinner tills på torsdag fredag så ska jag in igen och då blir det troligtvis att lägga in en jj-kateter som är en slang som läggs in under narkos som går mellan njuren och urinblåsan för att avlasta. Inte så kul att bli opererad under sin graviditet men men vad ska man göra? Är iaf sjukskriven tills den 10 oktober. Känns inte heller kul att tvingas ta så starka mediciner :/
Det gör inte ont direkt men det liksom "känns" nånting. Hur har ni andra haft?