• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

sofy, jag var också uppe 3 gånger inatt och har svårt att somna om sen, är helt slut nu ;)

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-13 10:23:54 följande:
    sofy, jag var också uppe 3 gånger inatt och har svårt att somna om sen, är helt slut nu ;)
    Mm samma här! Ligger ba i sängen o degar, skönt! ;D
  • Mabaja

Jag tycker att jag går på toa ofta. men tydligen inte.. en gång på natten och en gång i samband med att min man ska kliva upp ur sängen! kan lova er att han inte har kunnat försova sig eftersom det ALLTID är samma tid jag går på toa! :)

• rontgensyrran
    gemigsinnesro skrev 2010-09-12 18:32:04 följande:
    Det är en gratisbox från ett blöjföretag. Hämtas på babyproffsen. Gå in på babyproffsens hemsida så finns det info där.  
    Åhh så bra. Tack så mycket. Ska beställa en när jag kommer till jobb där har jag en skrivare :)
  • Muffe80

sofy, fan va skönt för dig att ligga i sängen nu. Själv sitter jag på jobbet. Skulle precis fixa lite saker och gå uppför en trappa tre gånger och nu är jag helt slut, andfådd och trött... haha, fler som har så?

Har ju tänkt att bli nyttig och ta promenader osv på kvällarna men jag orkar fan inget, mår jag inte illa så är jag extremt trött av tabletterna

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-13 10:58:20 följande:
    sofy, fan va skönt för dig att ligga i sängen nu. Själv sitter jag på jobbet. Skulle precis fixa lite saker och gå uppför en trappa tre gånger och nu är jag helt slut, andfådd och trött... haha, fler som har så?

Har ju tänkt att bli nyttig och ta promenader osv på kvällarna men jag orkar fan inget, mår jag inte illa så är jag extremt trött av tabletterna
    Haha, usch! ;) Fast ja ligger o pluggar, men skönt o kunna göra de härifrån.

Yep, e likadant för mig.. blir andfådd av ingenting!
  • 3 barns mamma84

Kissar 2 ggr på natten 1 gång direk kl 7 på morgonen haha och sen flera tusen ggr på dagen blir galen !!
    Dricker och pissar hahaha
    Äter som en häst hahaha
    Idag 99 dagar kvar

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Muffe80
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-13 11:00:16 följande:
    Kissar 2 ggr på natten 1 gång direk kl 7 på morgonen haha och sen flera tusen ggr på dagen blir galen !!
    Äter som en häst hahaha
    Idag 99 dagar kvar
    grattis till dig.... jag har 230 dagar kvar...
  • rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-13 11:00:16 följande:
    Äter som en häst hahaha
    Idag 99 dagar kvar
    Gud vad härligt att vara nere på tvåsiffrigt. Jag har 15 dagar kvar tills dess.
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-13 11:02:53 följande:
    grattis till dig.... jag har 230 dagar kvar...
    Du har precis fått ett + gumman du har mkt att stå framför som
    Planering om vagnar kläder och gissa på vad det blir längta sig fram till ul och rul och bara njta.
    Slippa illamåendet och bara se magen växa
    Du har ALLT framför dig sen kan jag säga att tiden kommer gå FORT ..
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma