• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran

Styrkekram till er flickor som behöver det! Tänk på att efter regn kommer solsken! Grattis LittleJunia till hjärtljuden i magen!

• Bjornis
    toksnippa skrev 2010-09-13 21:22:29 följande:
    Fick veta idag att en bloggkompis bebis i magen somnat in, hon hade inte kännt rörelser på ett tag och åkte in för en koll, hjärtat hade stannat. Hade BF bara om några veckor. Lider så med dem, och blir riktigt nojig nu - det är inte vanligt men när man äntligen kommit så långt som man gjort känner man att man börjar slappna av, tänk om man råkar ut för något så dylikt? Usch... mycket tankar... 
    Ja, det där hade inte jag hört talas som förrän det hände min bror och hans fru för 3 år sen, några dar innan bf. Därför kommer jag ant noja i all evighet. Det är så himla sorgligt. För min bror med fru berodde det på proppar i moderkakan.
  • Muffe80

"god"morgon tjejer.

Vaknade med illamående idag igen och spydde i duschen.... älskar verkligen parasiten i min mage, hm.
    Fy fan så vidrigt det är. Nu tog jag en tablett här på jobbet och ber till gud att den snart hjälper....

• Muffe80

Jaha, då har jag även invigt toan på jobbet då....

Undrar förresten hur Sugarrush har det i NY?

• toksnippa
    2 barns mamma84: Ja visst är det hemskt? Usch usch... blir så illa till mods!

Bjornis: men fy... det borde inte få hända! Inte så nära inpå... tog de lång tid för dem o komma på fötter igen?
  • 3 barns mamma84

Godmorgon.
    Har inte sovit ett skit inatt då jag var uppe hela natten av att ajg var morgon pigg sen så kände jag inte elias sparka häller i magen och trodde plötsligt att han var död
    Idag gav han mig en sprak det var allt shit han som är pigg och sprattlig varje dag så ska detta hända och göra mig rädd hoppas att han lever iaf...
    Är hemma på grund av huvudvärk och konsig mage och ingen sparkar från honom än så länge

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    toksnippa skrev 2010-09-14 09:15:24 följande:
    2 barns mamma84: Ja visst är det hemskt? Usch usch... blir så illa till mods!

Bjornis: men fy... det borde inte få hända! Inte så nära inpå... tog de lång tid för dem o komma på fötter igen?
    Själv tror jag att jag befinner mig där ju e så rädd han sparkar ingen ting här hur lugn som hällst
    Har fått i mig en macka och kall oboy men inget än ???
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-14 08:34:59 följande:
    "god"morgon tjejer.

Vaknade med illamående idag igen och spydde i duschen.... älskar verkligen parasiten i min mage, hm.
    Fy fan så vidrigt det är. Nu tog jag en tablett här på jobbet och ber till gud att den snart hjälper....
    Visst är det härligt att vara gravid ?
    Hoppas du har det bättre snart .
    kram
  • 3 barns mamma84

Igår när ajg var hos läkaren hade graviditets kontroll så lyssnade han på Elias hjärta och det gick ju men ajg blev LITE orolig då man inte kunde höra hans hjärta helt narmalt och fort det gick likom wow wow wow wow likom låååångsamt

Med mina andra har det gått WOWWOWOWOWOWOWOW likom sabbt och högt

Han sparkade igår som en galning på kvällen var han piss lugn och i natt när jag skulle på toan var han piss lugn och jag som alltid har en nattugla i magen..
    Idag har jag bara fått en buff det var då jag tryckte på magen men nu nej igent alls

• Muffe80

Pest och pina just nu. Kan ju inte jobba alls, sitter bara med benen uppe på skrivbordet typ och inväntar hemgång.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma