• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Dag och natt

Jag har inskrivning den 27 april tänkte jag skriva haha, men 27 september är mer rätt Flört Så det är mindre än två veckor kvar nu.... Skrattande

• sofy
    Havsklippan skrev 2010-09-14 18:25:32 följande
    Jag har inskrivning den 27 april tänkte jag skriva haha, men 27 september är mer rätt Flört Så det är mindre än två veckor kvar nu.... Skrattande
    Fan va härligt! :D Hur mår du annars då?

Mitt nästa UL blir 8 oktober, längtar redan dit! ;) Och nästa BM besök 2 november, då ska vi lyssna hjärtljud. Ingenting innan dess, låååångt kvar.
  • Mabaja
    Dag och natt skrev 2010-09-14 18:17:12 följande:
    Hoppas att ni andra mår bra och ok som har det lite kämpigt på olika plan. Ingen hit att spy i duschen Muffe Skrattande Illamåendet finns för mig också, i eftermiddags tappade jag helt koncentrationen när det började kännas så igen... Såg inte fram emot hemresan så jag förberedde mig genom att äta en kexchoklad strax innan och det hände iaf inget på tåget. Glad Något annat mindre roligt är att jag börjar få bristningar på magen... Suck. Men det visste jag att jag skulle få (och med stor sannolikhet kommer jag få massor tror jag), det var likadant för min mor och syster som fick massor vid deras graviditeter. Och jag har ju redan en hel del bristningar efter att ha gått upp i vikt och ner igen osv. Men de här nya bristningarna har satt sig i höjd med naveln så det är bara att acceptera att det aldrig mer blir bikini igen. Obestämd
    Mina bristningar kom i vecka 30.. Då hade jag gått upp 2.5 kg. Nu har jag överallt på magen upp till strax ovanför magen och sen lite ner på muffen. Jag mår INTE bra av det! Min man tycker att jag är lite fjompig som är så ledsen över mina bristningar... Vi får pusha varandra!
  • kajsalisa

Åh vad skönt Sofy. Stort grattis!

• LittleJunia

Havsklippan- Nej det är inte något som man normalt får göra. Det rekommederas egentligen innan v. 18 enligt min BM. Men jag bad snällt så då fick jag göra det!! Kan ju vara så att man inte hittar dem och då skapar det ju oro. Men nu är jag bara så himmelskt glad!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110330(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • kajsalisa

Det låter som att ni har det underbart Sugarrush! Passa på och köp mammakläder. Utbudet i Sverige är verkligen kasst!!

• sofy
    färnik skrev 2010-09-14 20:00:48 följande:
    Här lyssnar de först i v 24?

LitteJunia, hur långt gången är du?
    Jag ska lyssna 2 nov. Då är jag i v 14 typ..
  • sugarrush

Jag blöder. Alltså, bruna flytningar.
    Jag bara gråter och gråter, det var såhär mitt missfall startade sist.

• sofy
    sugarrush skrev 2010-09-14 20:25:26 följande:
    Jag blöder. Alltså, bruna flytningar.
    Jag bara gråter och gråter, det var såhär mitt missfall startade sist.
    Men vännen! De är säkert ingen fara alls! Har du ont? Några andra symptom? Jag har ju också så till o från o de e ju inga problem me bebisen. Jag får ingen vettig förklaring till varför, men antagligen tappen då. Även om den inte ser irriterad ut eller så. De e ju "normalt" me flytningar o tillome blödningar.

Mååånga i denna tråd inklusive jag har ju haft de även dessa graviditeter som går BRA!

Massa kramar till dig!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma