• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

Vad menar du med söka hjälp privat nu, för utredning?

är det bra att få missfall i journalen?

Jag får åka dit kväll eller imorgon isåfall.. men hoppas inte det är den där gubben som jobbar då, men det är det väl. känns som jag är stammis på aktuten nu

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-15 08:35:01 följande:
    Vad menar du med söka hjälp privat nu, för utredning?

är det bra att få missfall i journalen?

Jag får åka dit kväll eller imorgon isåfall.. men hoppas inte det är den där gubben som jobbar då, men det är det väl. känns som jag är stammis på aktuten nu
    Jaa, om ni vill de. Kan ju va bra att ha en kontakt upprättad iallfall så ni får stöd o hjälp om ni behöver framöver.

Jag vet inte hur dom är däruppe, men här vill dom gärna ha MF bekräftade på sjukhus innan dom startar en utredning.

Håller fortfarande tummen för er!
  • Muffe80

Ok då kanske det är bra att åka in ikväll då...Suck!

kanske skulle flytta till sjukhuset istället, verkar ju fan vara där som jag hör hemma

• Muffe80

Visst borde det vara ok att ta en ipren mot smärtan nu? Det är ju troligen mf.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-09-15 08:41:02 följande:
    Visst borde det vara ok att ta en ipren mot smärtan nu? Det är ju troligen mf.
    Har du väldigt ont? Ja, om du känner att de troligen är MF så ta en ipren du. Om du inte har ngt annat.

Jag tycker du ska gå från jobbet, åka till sjukan o sen hem för o vila!
  • Muffe80

Nej inte jätteont, lite molande just nu bara! Avvaktar lite med tablett. känns skönt att känna lite vad som händer med kroppen också.

Jag kom nyss till jobbet. tror jag stannar här till fyra ändå faktiskt. sen kanske sjukan ikväll med sambon för att få veta defintivit om jag ska gräva ner mig för alltid eller inte-

• Muffe80

Ringde bm nu som heller inte var så där supertrevlig...
    Hon sa att det är ganska ovanligt med två missfall på raken

Hon sa ven att det inte är nån ide att jag åker in till akuten för de kommer bara skicka hem mig och kan inte göra eller inget se. Jahap...

• Muffe80

Måste skriva av mig lite till.
    Kärringen sa att jag inte kunde göra ngt och att om man blödde mycket iv  8 så var det alltid missfall, sen frågade jag om jag skulle vänta på att klumpen kommer ut men hon sa att de är så tidigt så detk ommer inte komma ut nån klump... VAD vet hon om det, det gjorde ju det sist på mig?

Det enda jag skulle göra var att ta ett grav.test om TRE veckor sa hon..... jävla bitch! Varför inte alltid bli kollad när man får missfall så man kan få lite ro i kroppen?

• 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-09-15 07:40:35 följande:
    Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

Och så sugar, på samma dag? är det ens möjlgt??? Vi får stötta varandra om det nu är så illa för dig som för mig.
    Neeeeeeeeeeeeej fan fan fan det får inte vara sant !!!!
    Tänker på er jag gråter av det ni är med om just nu..
    Hur mkt/lite blöder du nu ?
    Har du ont just nu då ?
    Åk in till akuten och få en Vul
    Hjärta
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Muffe80

Blöder brunt nu, inget ont. BM har redan konstaterat missfall, eftersom det alltid är det om man blöder mycket i v 8 enligt henne.... (det är ju inte alltid så, ska fan säga till henne nästa gång att hon har fel... , se bara på Sofy)

Orkar inte göra vul tror jag, vill inte bli idiotförklarad en gång till där.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma