Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 16:36:12 följande:
    Du var med i föräldrar&barn jag såg dig och du hade en jätte fin mage jag vet vem du är gumman men jag säger inte.
    Nej jag var inte med i Föräldrar&Barn kan jag säga. Om du vet vem jag är så vore jag tacksam om du kunde hålla det för dig själv och inte röja min identitet nånstans här för jag vill gärna förbli anonym tills jag själv vill komma ut.

Du kan inboxa mig om du vill och så får vi se om du har rätt.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo

Nu har pappan hört av sig till barnet och han vill inte ha nån som helst kontakt. Ska man ge upp då eller ska jag fortsätta med att erbjuda han att följa med på tex VUL för att visa att jag är villig att försöka samarbeta?

Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 16:51:07 följande:
    Säger bara att jag vet vem du är och hur du ser ut och vilken tidning det var iaf en gravidtidning och den hade jag och den vissade du bild på när du var hemma hos mig.
    Du behöver inte säga något men jag vet vem du är.
    Säger inget mer.
    LOVAR
    Jo jag var hemma hos dig en gång och det var en tag sedan. Jag hoppas du inte röjer min identitet snälla.

Har tyvärr inget minne av att du hade den tidningen hemma hos dig.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    Happiness skrev 2011-02-23 17:00:15 följande:
    men du Färnevik....jag var inne och kolla på Tradera. Där var det en som stickade Converse och en som virkade Converse...Har du sett den virkbeskrivningen?

perfekt du kan sälja virkade converse. De såg så himla coola ut. Åh nu blir jag alldeles till mig i trasorna. Ett par virkade rosa/vita Converse färnevik...det blir ju ljuvligt. tar du emot beställning?
    Har du sett dom i Föräldrar&barn? Jag såg dom igår i tidningen, helt ljuvliga och jag har redan bokat ett par virkade converse avFärenevik i rosa och vit eller blått och vitt .-D Ska bara vänta till RuL så jag vet könet först
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    Happiness skrev 2011-02-23 17:03:40 följande:
    converse.jpgHär är dom...ska se om jag hittar en virkbeskrivning också
    Eaxkt dom är det Så oerhört söta så man bara dör, måste bara ha sådana till min lilla i höst. Helt ljuvliga och så måste jag väl köpa ett par converse till mig då också så jag matchar bebisen sedan
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    Evve81 skrev 2011-02-23 17:03:14 följande:
    Herregud vad ni skriver! Här jobbar man en dag och det finns inte en chans att läsa allt

Vilka fina bebiskläder det finns här ovanför! Vilka otroligt fina mössor!

Telgebo: jag har haft halsbränna av ovh till hela graviditeten. Det blev värre när jag började med järnet... Angående pappan kan du ju meddela att du ska göra VUL och UL och säga när det är och även påminna strax innan för då har du ju föröskt och han har gjort sitt val!

Ikväll ska jag gå och simma. Har dock rätt ont i ryggen men jag simmar sakta och hoppas att det funkar för mig.
    Jag älskar att drt är fullt ös här och hoppas att det fortsätte rså för det hålle rmig sysselsatt så jag inte hinner tänka på all oro och så.

Jo denna halsbränna eller vad jag nu är vet inte vad det kan vara. Men det kanske inte är nån halsbränna, får se hur det artar sig. Känns lite bättre nu och svider inte.

Jag har erbjudit pappan att följa med på vul men han vill inte, han vill inte ha nån kontakt alls det är hans senaste bud, men jag ska påminna honom när det drar ihop sig och erbjuda honom att följa med på BM besöl, UL och så, kanske han mjuknar när beskdet har lagt sig.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo

är det fettisdagen den 8 mars i år? Jag hade för mig att jag hade missat det för det brukar väl vara i februari annars.

Jag är nog på väg att bli sjuk ändå, svid i halsen och ont i huvudet och fryser som vanligt. Ska kanske bädda ner mig men fick ett stort sug efter ostbågar (Två barns mamma 84, ha ha knäpp katt du harsom gillar det )

Måste nog gå och handla det och bädda ner mig.

Det var nån här som sa att man ska äta det man är sugen på, riktigt bra tycker jag

Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 17:17:33 följande:
    Jora vi satt på soffan och tittade på tidningarna när jag hade alla kvar sen innan
    En låg natt hahaha shit vi sov ju aldrig och bara babblade och var ute på balkongen och rökte haha
    Jo du vi satt på golvet och soffanm ne jag har inte som helst minne av att du hade den tidningen. Kan ju säga att jag inte ser ut så längre, kortare hår och mycket snyggare och inte lika fetto

Jo du kom vi säng runt 07? Dina barn sov och du möttes mig i ösregnet vid bussen mitt i natten, var många som försökte få med mig hem som fem i 3 ragg ha ha innan du kom och räddae mig från alla dårar i R, ha ha.

dagen därpå så lagade du mat fan halva dagen och övergödde mig ha ha.
    Gravid v.5+3 BF 24/10
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 17:19:17 följande:
    *Skrattar* ja fan men gud vad han tiggde hahaha
    Ja köp bågar och sätt dig och njut av bebis ostbågen ahhaha
    Jag skrattar så jag gråter. Vet ni den här tråden får mig att må så jädra bara alltså. älskar er.

Vilken tid det var 2 barns mamma 84 lika bebisgalna båda två och tänk nu är vi här du med din Elias och jag med en liten ostisbåde i min mage

Måste köpa hhesse doddelz Ska nog kalla bebisen för Doodelz, vad sägs?
    Gravid v.5+3 BF 24/10
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma