Plus igen efter mf/ma
Och ja, presentation då ;)
Sofie, 23 (fyller 24 i maj!), bor me min helgalna och underbara man (gifte oss 15 maj förra året..) i en lgh på 70 kvm i Hagsätra utanför Stockholm, ska flytta till Ekerö framöver men när är inte bestämt. Jag är iallafall uppväxt på Ekerö med mina föräldrar, har inga syskon och trivs kanon med det ;) Är inte alls modeintresserad utan kör me leggings o huvtröjor o converse, haha! Enklast möjliga ;) Är sjukt social, älskar att umgås med människor o har helst full rulle dygnet runt! Älskar tatueringar och piercingar o har en del själv, fler kommer när de här är klart. Hatar att vistas i skog o gå promenader där, samt trädgårdsarbete o sånt tråkigt.. pyssel är inte min grej för fem öre, ;) Har väl fått allt serverat på guldsked av mina föräldrar så de hänger nog ihop haha.. är nog tvärtemot Färnevik (?) (ursäkta mig om ja läst fel nu!) känner jag, tänker inte alls sådär me begagnat o så.. allt ska va nytt o fräscht o har inte stenkoll på pengar, de är mer autobahn på vårt konto enligt min man (och mina föräldrar när ja bodde hemma..) men de är lite jag, spontan till tusen o helgalen! De beskriver mig nog bäst! :)
Min pappa är likadan, brås på honom! Han är den mest rastlösa människan i världen utom mig själv o min man då (alla med ADHD), han kan dra iväg o shoppa o komma hem me nya motorcyklar eller bilar bara för att.. haha! Men de e kul, händer alltid ngt omkring oss!
Min man jobbar som snickare! :)

)Men jag lovar inget nu... Ska överväga att ta ner garner från vinden i morgon och provvirka ett par converse iaf. (tror mig ha ett fint orange garn som kan passa Happi...)
Dock satt mina problem i så länge, över 15 månader trots både psykologhjälp och medecinering, och det vill jag inte utsätta ngt av mina barn för igen... Så blir jag för nedstämd blir det flaska, tror barnen har större nytta av en glad mamma med flaska, än en ledsen med bröst. Men helst av allt vill jag amma, det är bra och fint och praktiskt och billigt och i mina ögon helt optimalt. Hoppas det kan fungera!