Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2010-09-02 13:48:52 följande:
    när jag var i 6+1 var min hinnsäck 14 mm...
    tycker inte du ska oroa dig för det...
    han kan ABSOLUT ha feldaterat dig :)
    Jag tror han har gjort det haha Glad

Vad ni är gulliga allihopa, jag känner mig mycket mindre orolig nu. Låter för övrigt som jag har gråtit massor men jag är jätteförkyld så jag är glad att jag kan skriva här istället för att prata. Cool
  • Dag och natt
    Muffe80 skrev 2010-09-02 13:17:23 följande:
    Jag har blött vanligt från där bak länge jag med, men då ser jag verkligen att det kommer därfrån även om jag hajjar till varje gång...
    Men detta var mer ljusrosa och såg ut att komma inifrån...
    Övrigt tidigare har varit ytliga sår..
    Men ljusrosa har jag också fått från nr 2. Jag hoppas att det är därifrån ditt kommer, du får hålla lite utkik under dan och se om det kommer mer... Kramis!
  • Dag och natt
    Längtan efter liten skrev 2010-09-02 13:56:17 följande:
    vi kvinnor oroar oss alldeles för mycket :)
    ska du tillbaka för ett nytt vul? när bebisen har växt lite kan man lättare mäta den... så njut nu vännen.
    Inte till gynakuten iaf, han rekommenderade att jag ringde bm och pratade med dom så jag ska försöka göra det om nån dag och höra om de går med på ett vul. 
    Ja nu ska jag sluta oroa mig för en stund iaf... phew! KRAM!!
  • Dag och natt

Sugarrush: Men det blir ju så där, symtomen kommer och går och det är ändå normalt! Det måste ju bero på att man tillfälligt vänjer sig vid hormonhalten? Och sen kommer det tillbaka igen när det blir mer. 

Muffe80 skrev 2010-09-02 15:41:47 följande:
    Nu gick jag på toa för jag kände att det rann ngt... brunt på pappret...

Så började mitt förra missfall... FY FAN!
    Men vännen!! Du har ju sett hur orolig jag har varit idag, om du känner så också så åk in om du kan, jag minns inte var du bodde! Det är inte värt att gå med all oro i kroppen och inte veta vad det är. Och jag måste ju vara det senaste exemplet på att det inte var någon fara med att det kom bruna flytningar. Och det var det jag ville veta, om det var kört nu men det var det inte! Allt var normalt - och jag hade ändå bruna flytningar.
    Kram!

• Dag och natt

Jag hade lite stickningar och lite värk i magen och så tyckte jag att jag kände mycket mer i svanken än vad jag gjort hittills. Det kan ju vara så att du tycker dig känna saker nu för att du såg det bruna, för jag kände mina symtom när jag hade sett det bruna, och sen jag tog vulet har jag inte känt något konstigt... Så det kan ju sitta i psyket också och man tycker sig känna saker som man inte känt innan? 

• Dag och natt

Ja 5 mil är ju lite för långt att åka. Åh jag vet att du är orolig och det finns inte mycket jag kan säga som gör att du kommer att sluta tänka negativt på vad det kan innebära, men min läkare sa idag när jag frågade honom om bruna flytningar att bruna flytningar är vanligt och många får det under graviditeten. Försök tänka att det förmodligen är nåt blodkärl som brustit så kanske det känns lättare? Tills motsatsen är bevisad ska vi bara må bra du och jag. Tumme på det?

• Dag och natt

Jag tyckte jag kände en del konstigt i magen när vi satt och väntade på läkaren så jag sa flera gånger till min sambo att tyvärr är det kört.. jag känner det i magen och svanken att nu är det på väg ut... Men allt såg ju bra ut! *kram* 

• Dag och natt
    Muffe80 skrev 2010-09-02 18:47:31 följande:
    Livet är så jävla orättvist, kan inte sluta gråta....

Jag blöder
    Ska du inte åka in då?? KRAM!
  • Dag och natt

Ja de tar självklart emot dig, du blöder ju, har ont och är orolig! Jag skulle också åka in bara för att få veta, det betyder mycket att bara få veta oavsett vad resultatet blir!

• Dag och natt

Jag ringde inte sjukvårdsupplysningen idag för jag tänkte att de vet ändå inte vad som är felet och kommer bara säga att jag ska sitta och vänta och det ville jag inte. Jag ville stilla min oro och få veta vad jag hade att vänta mig...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma