Plus igen efter mf/ma
Tack för svaren på gravad lax....det blir det enda i fiskväg för mig nu i jul....Janssons går bort,sill bort, lutfisk bort...räkor inte alls sugen på.
Tack för svaren på gravad lax....det blir det enda i fiskväg för mig nu i jul....Janssons går bort,sill bort, lutfisk bort...räkor inte alls sugen på.
Underbart Rontgen!!!! Vad spännande... Nu är det bara att vänta och se om värkarna blir karftigare och kommer tätare. Vad skönt att du får komma in direkt. var det Jönköping sa du? Exakt vilken dag är du på idag? Thjoooohooo här kommer julklapps Ines
Kastar ut en fråga är det någon som varit på´Halmstads eller Jönköpings äventyrsbad? Hur tyckte ni det var?
Tack ODD
Usch vilken kärring du mötte Soffan....Haha vem är hon liksom? Frågade du inte om hon tagit lite för mycket av patienternas morfin??? ![]()
Vad gör många som jobbar inom vården där egentligen? De ska inte ha ta hand om människor? Införskaffa lämplighet test när de söker till universitetet...
Är på ett uruselt humör då både min mans ex och mitt ex har blivit spritt språngade galna här. Fick hem sonen idag och han säger att julen hos pappa varit bedrövlig då de har sovit över och varit hos farmor och farfar hela tiden. Han känner sig ledsen för att inte han kommit sin pappa nära. Suck vet hur han kan vara och bara skita i sonen. Min mans frus ex ringde och sa att barnen sagt att de är rädda för pappan. Alltså hob verkar ju inte förstår att förtal kan man polisanmäla och gå till domstol med.
Vi har alltså firat jul ikväll...Jag och mannen har varit själva och haft en underbar jul. Gossat mycket med Sofia-magen. Ätit gott och tagit hand om varandra. Vi fick en en spa helg med massage och spa+ 3 rättermiddag av mina föräldrar i julklapp. Gud vad skönt! Någon kurort tror det var Elite hotel...Kan ju inte komma mer lägligt då jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Fick en akuttid till sjukgymnast den 30 april. Har dålig erfarnhet av sjukgymnaster men jag hoppas hon kan göra någt åt den jobbiga ischiasen jag känner. Nu är det så ialla så jag kan inte gå eller stödja på benet. Skulle hellre vilja gå till kiropraktor men de tar inte högkostnadskort.
.
Barnen är lediga och vi ska bara mysa. Har köpt biljetter till hela familjen till "megamind". Sen ska vi åka en heldag till något äventyrbad. Sen får vi se hur det blir med Ulricehamn. Jag kan ju inte åka skidor nu p ga ryggen...
...menmen det blir stugan med Sofia nästa år.
Har köpt en Teutonia mjuklift till vagnen i allafall. Och imorgon ska jag dra ner mannen till barnvagnsaffären och kolla på tyger.
Den finns i en mörkbrun färg och en lite mer brun/beige. Svårt att bestämma mig men den mörka blir nog för murrig. Ska beställa från Tyskland imorgon. Om ni inte har något att göra får ni gärna gå in på www.teutonia.de och säga vilken färg ni tycker är finast. Mycket svårt när man inte ser färgerna live....men nu har jag turen att barnvagnsaffären har tygerna från 2011.
******KRAM på ER*****
Haha kanske inte 30 april men 30 december