Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2011-01-02 19:45:44 följande:

Tycker J-Lo har sån snygg rumpa. Gillar verkligen utåtstående rumpor. Men jag får vara glad för min platta breda. Haha . Sån rumpa har du 2barnsmamma.

Sonen har ju en sån riktig jeans-hockey rumpa. Men inte har han ärvt den av modern sin

Men gud jag skriver som en kratta. HAha! Syftningsfel hit och dit...2barnsmamma du har INTE en platt rumpa. Haha! Du har en hockey/J-Lo stjärt...
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-01-02 19:49:36 följande:
    Hahaha nej, de har inte jag heller! Låååångt ifrån! Tungan ute Önskar dock jag hade det! Du ska få se hur jag såg ut innan och nu så kan du jämföra! Fotomodell hahahaha i wish!

Vi alla är SUPERFINA som vi är! Vilken kroppsbyggnad vi än har, former eller inte, normalviktig eller inte! Sådeså! ;)
    mmmmmmmm yea right.....Haha!
  • Happiness

öööööhhhhh jaha nu tror jag löken blommar, den ena fotomodellen i tråden efter den andra. " Inget konstigt med det...vi ser helt normala ut"....mmmmmmm....Inget konstigt alls....nänä..Haha!

• Happiness
    needtobreathe skrev 2011-01-02 20:14:18 följande:
    Hahahahahaha! PVMS är ju mer fotomodell isåfall hurru duuu ;)

Och jag säger fortfarande.. alla är vi lika fina!
    Dina bilder är jätte fina Soffan...du kan har ett väldigt skiftande utseende. På de kort jag sett av dig så kan du se väldigt olika ut. Du vet.."glad/gullig"...tuff/häftig..."rå/häftig...."söt/ dockig" ..Ja faktiskt jag tycker du kan se riktigt docksöt ut. Ajaja nu blir jag väl halshuggen....

Tycker det är så coolt med kameleonter. Själv kan ju ingen gissa att jag är jag utan smink. Vägrar att visa mig utan typ..Men nu har jag tvingat mig några dagar att gå utan  och helt ärligt. Jag gillar det inte det det minsta sen känner jag inte igen hon där i spegeln.
  • Happiness
    färnik skrev 2011-01-03 12:09:14 följande:
    Happi: såg du mitt senaste inlägg i sf-frågan eller försvann det bland alla snygga brudar här i tråden!?
    Haha ja det blev en massa modell-snack..här. Ska läsa igenom ditt inlägg igen. Svarar snarast.
     har precis pratat med BM på telefon och en ny tid på fredag. Alltid skönt att få träffa henne och prata av sig i dessa oros tider
  • Happiness
    2barnsmamma:Haha du skulle ju läsa inlägg nummer 9980 jö.

Nu undrar vi alla vart CAT har tagit vägen?????
  • Happiness

färnevik: Vi har ingen tid att spilla här så jag hoppar rakt på sak. Ok? Är det till din vanliga BM diu ska den 13 eler spec?

Har din BM hört av sig idag ang. den tid du ska få om igångsättningsantal och TUL? kan du inte försöka få tag på henne redan idag och ligga på lite?

Tycker det låter jätte bra att din BM är med dig i detta och förstår. Låter suveränt att du faktiskt ska få lov att träffa läakren som tar beslutet om igångsättning och TUL. Finns den läkaren på spec. MVC? Det är en förlossningsläkare du ska prata med? Så det inte bara är MVC läkarenn?

Din BM pratar om KS är du också öppen för det? Det är ju inte dumt att prata med någon om sin rädsla finns det ingen Aurora BM du kan få "prata" av dig hos? Hon kan ge dig massor av råd. Kan varmt rek det.

Jag har full förståelse för att du börjar bli orolig på rikigt därför är det ju bra att du snabbt får göra ett TUL och höra vad läkaren säger om inte annat syfte av att du ska bli lugnad.

Tråkigt att höra att du känner att du inte rikigt får det stöd och förståelse du nu behöver av din man. har du försökt att nå honom med din oro? Eller är han en sån som lägger locket på direkt och vill inte prata om det. Eller är detta något du bara tar själv helt enkelt? jag kan inboxa dig min e-mail adress så läser jag jätte gärna igenom ditt brev. Tycker också att du ska låta din BM läsa igenom det. Du ska inte vara rädd för att börja gråta. Det är nästan det bästa att göra det. De är antagligen många som kommer med samma förfrågan men ärlighet kan man inte ta misste på. Så gråt ut. Försök att läsa brevet eller ställ upp stöd ord. Kan nästan garantera att du någonstans vill prata ut om dett så orden kommer att komma lätt för dig.

Sen i slutet ger du honom ändå brevet. Först och främst måste du bli lugnad i Tillväxten sen kan du ta beslut om igångsättning...det kanske är så att den lille mår bäst av att få vara inne hos dig tiden ut. Färnevik...bebisen har det allra bäst hos dig..

*Kramar till dig*

P.S skickar min e-mail adress D.S

• Happiness
    färnevik: har inboxat dig!!!!! Lova mig att du ringer till din BM eller direkt till spec.MVC för att få tid till TUL. Läkaren kan förklara för dig jätte tydligt att din bebis har det bra i din mage och du behöver inte alls oroa dig. Då kommer frågan om igångsättning komma i ett annat ljus. Det du behöver är massor av fakta nu, medicinsk fakta som du kan luta dig emot när oron river tag i dig.

Önskar verkligen jag kunde hjälpa dig mer!!!!! Vill inte att du ska ha den här oron ...kan vara ganska så förlamande.
    Och vi har ju andra saker och ta hand om också liksom.
    ****KRAM IGEN****
  • Happiness
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-03 13:29:27 följande:
    tjoflöjt. Hemma från ett besök hos bm,

vikt 71
    bt 120/60
    sf 36 (samma för 6 dar sen)
    136 i hjärtljud.

Nu är en 4.e hinnsvepning utförd.. hon visa på 2 fingrar som hon hade isär en bit att så öppen var jag, vad nu det är i cm, men en bra bit tyckte jag =) o mognare kunde jag inte vara sa hon, o sa till magen "älskling kom ut nu"

Ja, så skickar hon remiss till spec mvc om en tid snarast.. Så nu hoppas jag att det händer något.
    Thjooohooo nu kommer din lille godbit....men han var en envis liten tycker jag. Han vill mysa lite till därinne i värmen busfröt. Låter lovande med tid. Hade hoppats på att du låg på BB nu. Så var ju palnen..Haha! Men jag säger som så...samma tid alltså kl.12.00 imorgon. Då är han hos dig
  • Happiness
    Påväg: jag tycker han påminner om sånna där gäster du vet som inte rikigt förstår vinken när det är dax att gå hem liksom...
    Du får göra som min farmor alltid gjorde när hon hade gäster som inte fattade att det var dax att gå.
    Hon ställde sig i sin hall och tog fram gästens kappa..Haha den vinken missar man inte.
    Hoppas denna hinnsvepning är den sista vink din bebis behöver
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma