miraclee skrev 2010-12-13 19:16:20 följande:
Jaa, han låg inte direkt på plus i den situationen kan jag säga. Jag var riktigt arg, får blackouter i de läget o ja, backade i ett körfält, in på enkelriktad väg o upp på trottoar - galet.
Men jag är sån som person, alltså han VISSTE att han gjorde fel, han skämdes ju öronen av sig på kvällen - men jag orkar heller inte lägga min energi på o gå runt o tjura på något som inte går att ändra på liksom, kanske lite vrickat men sån är jag ;) Har så svårt o va arg längre stunder också, alldeles för nära till skratt ;)
Men tro mig, jag är ingen liten fjant som inte säger ifrån - utan det gör jag verkligen. Han blir rädd för mig ibland när de bara svartnar, men i just de här läget förtjänade han ingen respekt från mig alls. Jag skrek rakt ut att han va en stor jävla idiot bla och jag tror han förstod varför jag sa så ;D
Haha ja nu måste jag få skratta lite för jag ser dig i bilen ratta som en galning genom Stockholm centrum....som värsta filmen. Med en komplett idiot hängade ut genom fönstret livrädd för att hans sista stund är kommen. Haha! Bra skräm på bara!!!!!
Tur att inte polisen kom med in i bilden för du måste ha pengar till bebisen nu...

..Barnvagn och grejer...no tickets. Jag fick ju en fortkörningsböter för en månad sen ca. Så jäkla surt...körde 70 på 50 sträcka cirka..2000 kr kronor i böter...no fun!
Men till din man vill jag bara säga: -" lek inte med elden om du inte kan hantera den" Haha!!!! Lite rädd kan han gått få vara efter sånna dumheter ligga bakfull. Sicken stil....Det bästa med att man bråkat så är ju att det sen är så gott att bli sams igen...och att han gått kan fjäska lite nu...lite städning och uppassning TACK!!!!
P.S Tror du är en suverän bilförare

D.S