Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

miraclee skrev 2010-12-14 15:07:22 följande:
    Vilket jävla skiiiiiiiiiiiit!! Vaknade imorse me sjukt ont i halsen, feberfrossa, ont i huvudet, kroppen är helt sjukt seg, hjärtklappning.. VAFAN!! Åkte till jobbet ändå men blev hemskickad.. ville iallafall visa upp mig så jag inte bara ringde o verkade ointresserad. Men jag va ju sjuk för 2v sen i lunginflammation! Ska jag va sjuk igen nu då? Kul! Gör sjukt ont när jag andas och har sovit från 07.30 - 12.30.. sen en sväng igen 13-14.. suck :( Blir läkaren ikväll för o se va de e för skit den här gången!
    En till som är sjuk....ja det är INTE roligt...Har du tagit febern? Bra att de skickade hem dig. Bra att du visade upp dig. Håller tummarna att det inte är den där lunginflamationen som spökar. Skulle du till läkaren ikväll?  Att du inte kan andas är ju allvarligt. Någon form av bronkit? Vad är steget efter lunginflamation? Finns det något steg efter? hmmm....och du som har astma på det också....KRAM och Lycka till!
  • Happiness
    PåvägMotSyskon skrev 2010-12-14 16:21:40 följande:
    ja de känns riktigt spännande men eftersom ja e så skeptisk så lär de ju inte hända något =) MEN de som gör att man ändå håller modet upp är ju att sist (son 2) så kände ja inget alls förrän dagen efter på kvällen, SD me lite lite mensvärk som kom vid SD, kanske me 20min emellan? kommer inte riktigt ihåg.. å natten/morgonen så kände ja rejält mycket mer kan ja säga !! o sen föddes han 13.52 2 dagar efter =)))

tack för tummarna
    Ja men det låter ju som det finns mycket stora chanser för att det ska startas upp nu. Huvudsaken är ju att han kommer ut så snart som möjligt, eftersom du är rädd för att han är en stor bjässe. När var det du gjorde TUL senast? Hur låg bebsien till då viktmässigt? hade du fått tid för igångsättning eller gör de på dig som med så många nadra. Väntar med att bestämma in i det längsta?  Spontant så tycker jag det är så himla jobbigt när inget är bestämt och man ska gå och vänra på besked. Urk..jag kan ju få kejsarsnitt om jag vill men jag vill inte heller göra en stor bukoperation. Det är ju som att välja med pest eller kolera...du har själv inte övervägt kejsarsnitt eller?
  • Happiness
    PÅväg: Tack,,ja det ska jag hålla i åtanke Skriv så fort du börjar känna något.

Sitter här i sista stund med årets julkort. Förra året blev så här. Ska föreställa en bioposter/bioreklam. Hoppas ingen blir sur för att jag lägger in detta i Plus tråden ....Suddade bort efternamnen. Det i år blir inte lika roligt menmen jag visar när det blir klart.
  • Happiness

En stor julsäck med kramar till Sofy för att hon är sjuk.
    En stor julsäck med kramar till ODD för att oron sliter och drar
    En stor julsäck med kramar till Mabaja för att det saknas en person 

• Happiness

Har precis blivit klar med julkortet för i år...totalt ytligt isammanhanget...jag vet...hoppas det är Ok att jag visar det. Ska se om jag kan lägga upp det.. Ska försöka göra det lite mindre här på sidan...

• Happiness

Ok jag lovar efter detta blir det INGA fler bilder från mig (tog mig 8 timmar att göra detta..haha helt sjukt vart jag lägger tiden) men det är ju det stora intresset.

• Happiness
    ODD. Har du Lergigane hemma? Eller Tavegyl?  De är ju inte så starka. De hjälper mot din oro. Hoppas du får sova. Kram
  • Happiness
    Bjornis skrev 2010-12-14 22:17:07 följande:
    Happi: JÄTTEFINT kort!! Och roligt!

Odd: Massa kramar till dig. Jag känner så igen mig. Hade kunnat vara jag som gjort exakt samma sak och min man verkar tänka precis som din så det är ju ingen fara men man vill ju kunna hejda sig ibland. Det kommer bli fint detta ska du se. Försök sova gott!
    Tack tack Bjornis.....men det är ju så man skäms att jag lagt så mycket tid på det. Men som sagt BM säger ju att man ska göra saker man mår bra av  när man är gravid . Men nu är de utskrivna och klara. Ska med posten imorgon. Sen är det bara julklapparna kvar. Haha! Har köpt en del på Tradera för att slippa gå i trånga svettiga affärer.
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-12-14 22:19:11 följande:
    Jag tror att jag har lergigan hemma...men vet inte hur dem funkar med Trombylen? Vet inte heller på rak arm vart jag har dem...vad är Tavegyl? Känner igen namnet...

blir inte man trött av Postafen också? Kan ta en sådan så är jag inte allt för däckad i morgon...

*kram vännen*
    Ja men det låter ju jätte bra ODD. perfekt att du har Postafen kvar. Absolut kommer oron ge med sig lite av postafenet men att du inte blir heldäckad. Vem vet du kanske måste ha lite krafter under natten också. Vad bra vännen!!!!!! Du fixar detta nu....ta en postafen och lägg dig i sängen...försök sova det är det bästa botemedlet. Så vips har du din man snart hos dig igen.  *KRAMAR*
  • Happiness
    Bjornis skrev 2010-12-14 22:22:02 följande:
    Å, du skickar dem alltså som RIKTIGA kort. nu fick du mer plus i kanten! Tänkte de skulle gå med e-post.
    Haha nä e-post vet jag knappt vad det är. jag skriver ut dem och skickar iväg på "gammalt" sätt. Hela grejen har ju blivit en sport...varje år måste jag komma på en ny idé som självklart toppar fjolårets....KRAM

GOD NATT vänner over and out!!!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma