Plus igen efter mf/ma
Happi;
Hahaha jaa för de mesta är jag ju inne dygnet runt.. nästan ;) Men jag va heeelt slut i skallen både tors + fre, en grinig man på de och rastlös utav bara fan - ingen bra kombo! Men idag e allt på topp igen! Låg o kolla på film i sängen tills kl va 3 idag, då gick vi upp o badade, fixade oss o åkte på middag hos hans syrra. Nyss hemnkomna igen o nu blire väl en till film i guess.. kul liv va? Haha!
Ang profylax imorn.. haha! Va söt du är! Varför blyg? ;) Jag ska börja på sån också, antingen nu i veckan eller nästa.. både yoga + profylax i ett.. Så jag blir vig på köpet! Haha!
Ska kolla in alla bilder igen, gjorde de som hastigast bara i torsdags.. buu för mig! Gillade verkligen bilden när du hade uppsatt hår, nåting "mariasbh" typ..
Förresten.. vi har FÅTT en ny bil idag!! Min pappa ringde mig förut.. vi hade en ford mondeo -01 innan, sedan. Nu har vi alltså fått en sån här; www.blocket.se/dalarna/Ford_Mondeo_2_0_TDCi_T... av honom!! En ford mondeo 2,2 tdci, 07a! De är inte den på bilden men den ser ut så.. Jag är sååååå glad!!!! Vi som verkligen behöver en kombi liksom..
Så nu ska ja fira me Ben&Jerrys glass!! :D
Sen blir det mycket laddning....Rastlös är jag också....Eller ja både och är svintrött men ändå rastlös. Ska jag göra något så tröttnar jag direkt. Skit många kanon idéer sen blir det bara häften typ. Idag skulle jag köpa 2 par skidbyxor till pojkarna. SLUT i hela GBG. Blev så trött och sur. Nä sträckan är kort nu. Vissa dagar går det mycket kraft till oro för en det ena än det andra. Men nu har det lugnat sig. Får ju tid till TUL osv. Ja iof nu verkar jag ju ha högt blodsocker..men vad 17 tror inte man kan göra så mycket åt det. Sluta äta godis förstås..Haha!
Profylaxen ja...nä jag vet inte..tappade sugen. Kändes helt plötsligt privat att sitta och flåsa i grupp antar jag
Ja du kommer få höra mer om detta. Har du haft det någongång? Det har du säkert.....
GRATTIS till er nya bil. Tycker den ser super häftig ut...Lite stads-jeep-sport. Läckert! En kanon familjebil som det kommer kännas tryggt att köra på fjällvägar med. Högre jeepar på snö är ju perfekt!!!!Samtidigt kan ni ändå köra med den i stan och storhandla med barnvagn och grejer. Ja kombi är bäst....Släng in skiten där bak bara
Blev också sugen på glass nu...fusk. Men jag vågar inte äta en massa socker nu innan den där belastingen.
Innan jag glömmer vad är det för profylax du ska gå? Är det Annas också? Ska din man med? Sen tror jag du är rikigt vig sen innan. Ska du gå något mer innan du föder?
*KRAM*

Jag gissa rätt på första och sista, men mittenbilden trodde jag var skinka...
Vad jag vet ökar väl riskerna för stort barn, och även för tidig förlossning... Men det behöver ju absolut inte bli så! I de flesta fall räcker det ju dessutom att kostbehandla, hoppas det är så i ditt fall!