färnevik: Grattis till vagnen!
Sofy: det var mig en oseriös liten stropp...bort med honom. Verkade ju fullständkigt inkompetent. Eller ska vi ska impotent?

Tack men nej tack för sånna döskallar. Skönt att du har din andra tid. Hur känns det med SD nu? har de gett med sig?
Muffe: Vill du ha duo eller kombi? Tänk på att duovagnar ofta blir väldigt höga när man sätter på sittdelen och därmed har barnet längre till marken om han hon skulle falla ur. Läs på om ALLA vagnar på hela marknaden. Jag skulle alla gåmger satsat på de etablerade märkena. Brio, Emmaljunga, Maxi Cosy, Teutonia, Bugaboo, Cresent, Kronan eller Urban jungle tex. Åk till barnvagnsaffären och känn på dem. Alla är väldigt olika varann.
Köp hellre ny barnvagn än ett nytt babyskydd. Det använder du ändå bara i sex månader. En barnvagn kan du använda i 3 år. Köp en riktig snygg vagn en som du vill ha

Du är inte sent ute....
ODD: Tror jag sträckte mig rejält när jag lekte Christian Ohlsson imorse.

Skulle springa ikapp en traktor i morgonrock. Haha

Men jag ska baske mig ta ett snack med BM på fredag. Boka in ett TUL eller UL eller vad som helst nu. Sen får hon sluta skriva in Sofia på HELA veckor i diagrammet.