Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Påvägmot: Åh GRATTIS igen! Vilken liten godbit du har fött ut. 1 kg fel på TUL.Haha! De är ju inte kloka. Då vet man att det är inget att lita på. Gud vad söt han är. Vilken pussmun! vem är han lik? Stor blev han ju också...som vi misstänkt både på din känsla och på de magbilder du satt in.

Vad skönt att allt gick bra. kan du inte berätt mer i detalj sen? hur gick det tex med sprickningen denna gången? Inte så illa eller? Hur mår du? Haha tusen frågor. Kram till dig och din son.
  • Happiness
    kajsalisa skrev 2011-01-05 20:02:24 följande:
    Superfin PVMS!! Vill också höra mer när du har tid. Stor kram!
    Hur går det Kajsa? Känner du av något? Nu är det ju din tur
  • Happiness
    färnevik: Grattis till vagnen!

Sofy: det var mig en oseriös liten stropp...bort med honom. Verkade ju fullständkigt inkompetent. Eller ska vi ska impotent? Tack men nej tack för sånna döskallar. Skönt att du har din andra tid. Hur känns det med SD nu? har de gett med sig?

Muffe: Vill du ha duo eller kombi? Tänk på att duovagnar ofta blir väldigt höga när man sätter på sittdelen och därmed har barnet längre till marken om han hon skulle falla ur.  Läs på om ALLA vagnar på hela marknaden. Jag skulle alla gåmger satsat på de etablerade märkena. Brio, Emmaljunga, Maxi Cosy, Teutonia, Bugaboo, Cresent, Kronan eller Urban jungle tex. Åk till barnvagnsaffären och känn på dem. Alla är väldigt olika varann.

Köp hellre ny barnvagn än ett nytt babyskydd. Det använder du ändå bara i sex månader. En barnvagn kan du använda i 3 år. Köp en riktig snygg vagn en som du vill ha Du är inte sent ute....

ODD: Tror jag sträckte mig rejält när jag lekte Christian Ohlsson imorse. Skulle springa ikapp en traktor i morgonrock. Haha Men jag ska baske mig ta ett snack med BM på fredag. Boka in ett TUL eller UL eller vad som helst nu. Sen får hon sluta skriva in Sofia på HELA veckor i diagrammet.
  • Happiness
    Sofy: Nu ska jag se om jag kan muntra upp dig med några bilder. De ligger i mitt galleri. De ligger lite i datum ordning men den sista bilden tagen från förra grav ligger på sida 2. Kram!
  • Happiness

Nu orkar jag inte lägga in fler idag ...ska kolla på den där serien spiran någonting. Har heller inte uppdaterat i tråden. Slarvmaja! Hörs senare!

• Happiness

Tack ODD Kajsa och Mabaja (haha snygga spiror....nä det har jag inte, men det blir ju bättre med högklackat )

Har lagt till er Muffe och 2 barns mamma...det är en faslig blandning....Ville visa Sofy att vi hade ganska lika magar (från min första graviditet, nu är det du och jag ODD )

• Happiness

Har precis kommit hem från BM. Där hände det faktiskt ganska mycket idag. Kors i taket!

En akutfråga till ODD:

Hade inte inte du gjort glukosbelastning? Vilket glukos värde hade du för att de skulle göra det? Hur tyckte du det var? Tycker det verkar vara lång tid på fasta....Hur såg värdet ut på glukosbelastingen?

Vad gör de om det skulle vara för högt? Vilka risker finns? Är så sopa dålig i detta ämne men ska försöka läsa på lite idag.

Oj jag har glömt att skriva att på måndag ska jag göra det då värdet låg på 8,4 vid första provtagningen (vid samma tillfälle) och 8,0 vid andra.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma