Plus igen efter mf/ma
airamanna skrev 2010-12-09 08:37:01 följande:
Lallan: Dom är helt fantastiskt underbara!!!!En annan sitter här med hjärtat i halsgropen, ska på VUL om 2 timmar och är skitnervös... tänk om det inte är någon där...
Nix....inte om du äter det ända fram till förlossningen. Dem sa att det har nått med blödningsrisken att göra...
Normalt är ju rekomendationen att man slutar i v36+0 med Trombyl (ja, eller albyl minor då) just för att effekten säkert ska hinna ur kroppen. Men min läkare tyckte att med tanke på mitt höga HB så ska jag äta mina T ända fram.
*kram*
MIn bm har inte pratat mer om det sen hon skrev in det i journalen och pratade med läkaren om det (som sa att jag äter på egen risk). Jag tror inte hon fattar varför jag äter det trots att jag förklarat och hon varit bm i hundra år?! De verkar inte följa forskning så värst....Hoooooohoooooooooo 3barnsmamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför loggar du inte in häääääär och visar upp lillebror??? Har du annat för dig eller?
Hoppas allt gick bra och att ni mår bra. Jag är SÅ avis att du får gosa bebis redan och inte jag...NJUT!!!
*bamsekram*