Plus igen efter mf/ma
Nu har jag boat lite till
Morgonen började tidigt, men lilleman var på bra humör så det gjorde inget idag. När vi hade ätit frukost så fixade jag med linneskåpet som står i bebisrummet...ena halvan är lillemans och andra halvan är bebisens...det blev så bra! Nu ligger inte lillebrors kläder i en kartong utan prydligt sorterat i skåpet (och lillemans kläder är sorterade...något som behövde göras också)
sedan fixade jag lite lunch till lilleman och nu ligger han och vilar. Perfekt!
Men hörre ni...en fråga också:
Vad kan akut trötthet bero på???? Jag var ju så sjukt trött i går och idag när jag vaknade var jag pigg....men så helt plötsligt när jag skulle fixa lunchen så blev jaf sådär akut trött igen och blev alldeles svag i kroppen...kändes inte alls bra! Svepte då ett glad juice och har tryckt i mig lite choklad nu och nu mår jag bättre igen. Men varför denna akuta totala känslan av utmattning? Någon som vet?
Måndag i morgon och då ska jag till BM....ska fråga henne också.
*kram på er och ha en bra tredje advent*
Här är han. Bilden ligger på nätet och är tagen på BB av BM som sen lägger ut en webbis. Axel är 1 dag gammal här och gör någon helt obegriplig grimage till BM. Min stora fina pojk som snart ska fylla 8 år. Han kommer självklart alltid vara mammas bebis.