Plus igen efter mf/ma
Ska dit imorgon få se vad måttet är på nu.. intressant.
Altså...nu vart jag lite nojjig här om hur stor den här bebisen kommer att bli
Kollade mitt sf mått med lilleman och då hade jag i v31 ett sf mått på 27cm och i v35 hade jag ett sf mått på 31.5 cm. Ut kom en liten pojke på 3085 gram i v38+
med minstingtösen....hon som vägde 4540 gram när hon kom på bf+3....då hade jag sf mått 34 i v35! Och det har jag ju redan nu i v32!!!
Ska bli spännande att se hur magen har vuxit till nästa besök som är den 3/1...om den har vuxit lika mycket så vill jag nog göra ett till TUL...shit. Inte undran på att jag känner mig stor som ett hus....det ÄR jag ju också!!!

Full fart idag ser jag, skoj!
Här är jag ensam ikväll, mannen är på julskiva med jobbet...tycker jag är lite tråkigt men jag unnar honom det också...han går ju aldrig ut annars.
Annars har dagen varit lite nedstämt. Jag tycker om julen förutom att det brukar bli lite extra tungt med töserna denna tid på året. Dels var det kring jul som helvetet började och dels är det en sådan familjefest att det märks lite extra att dem fattas. Och att jag slog in deras julklappar idag och gjorde i ordning paketet så det ska skickas gjorde saken inte bättre...bröt ihop lite och blev omkramad av älskade mannen min. Men men....fjärde julen utan dem och jag vet att jag deppar nu men kommer att hitta mitt glada jag igen också. Trilla, sitta ner och vila en stund och så resa sig upp igen...mitt liv.
Nä, ska inte dra ner stämningen med mitt trista humör. Lillebror lever rövar i magen och ger mig halsbränna och jag längtar som en tok att få träffa denna lilla individ...jag har en känsla av att han kommer att vara ett busfrö, precis som sin storebror
Snart snart snart...shit, snart blir vår lilleman storebror, hur coolt är inte det?
*kram på er*
Åh...jag tycker sånnt här är så jobbigt
Mannen min ringde precis från julbordet för att berätta att han får skjuts hem och det är ju bra för då slipper jag hämta honom. Men han lät så himla....lullig
altså...han dricker ytterst sällan och jag har sett honom berusad och VET hur han blir och att han kan hantera det...det är inte det. Men det knyter sig ändå i magen på mig
Jag har inga bra erfarenheter av alkohol med mig i bagaget och när jag hörde hur berusad han lät så...åhhhh...pissjobbigt
Det här är ingen bra dag känner jag. vill bara gråta nu för har sådan ångest...