mallanis skrev 2010-12-16 15:27:22 följande:
Havsklippan- Hoppas hoppas ni får bra svar i morgon! *kramar*
Odd- tror mitt inlägg om dig tidigare försvann ;) Kul att se dig och din goa familj på bild! Du har så snälla ögon, ögonen är ju själens spegel ;) och kul att se att du ser lika snäll och go ut som dina inlägg i tråden =)
2-barnsmamma och Muffe- Sorry girls HAR ingen aning om någon av era frågor *asg*
Mabaja- Men så jobbigt med maken, men oroa dig inte för ekonomin det löser sig säkert!
Huru ni ni tråden.... Jag är ju i v 16 (15+? ) i måndags och tisdags så flög jag och försökte känna om det var bebis som röde sig...men njaaa kände nog inget Men igår.... så tror jag faktiskt att jag kände den där bubblande känslan.... vet att ni har skrivit det tidigare... men när kände ni första bebisbubblet?
Gulle dig, ja det missade jag nog. Tack för komlimangen

*kram*
Och du, bebisbubbel i v16 är inte alls omöjligt! Första kände jag i v17, andra i v15, tredje i v14, fjärde i v14 och denna filur i v18 tror jag eller nått (moderkakan i framväggen). Vad mysigt att bubblet har kommit nu, nu blir det bara mer och mer och innan du vet av det sitter du där och blir boxad på blåsan samtidigt som en vass liten fot trycker dig mot revbenen
*kramisar*