Plus igen efter mf/ma
rontgensyrran skrev 2010-12-22 09:51:54 följande:
Usch då ODD, förstår att du blir stressad. Men vad är det hon ska göra som är så viktigt??? Kan du inte berätta för henne hur du känner, att detta gör att du blir stressad inför förlosssningen. Har du inte annars någon bra vän som kan ta hand om lilleman under tiden? Men samtidigt ODD så kanske denna förlossning kommer bli jättensnabb och smidig?! Du får ju inte glömma att du är tv-kändis då, och deras förlossningar är ju alltid smidiga enkla och de är smala direkt efter ;P
Hon har nått viktigt med jobbet. Och jag förstår det, men jag tycker inte man säger ja till något om man inte hundra procent kan göra det...jag trodde ju att hon var införstådd i att hon skulle vara barnvakt igångsättningsdagen PLUS någon dag extra...men där missförståd vi varandra tydligen.
Jaja, det löste sig nu. Mannen min pratade med henne och kollade om fredagen funkar för henne och det gör det...så då ringde jag till SpecMVC och bokade om igångsättningen. Känns lite trisst för datumet var speciellt också...minstingtösens födelsedag och årsdagen av skrapningen av vårt MA...kändes som en revanshdag liksom....men jag har hellre min man med mig hela tiden, min mamma som doula och en stadig barnvakt åt lilleman än att datumet ska stämma. Typ.
Så nu blir det igångsättning den 28/1 itället för den 26/1
*kram*