• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Nej fy va tråkigt Mallanis. Så orättvist. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka här snart igen. Stor kram!!

• kajsalisa

Nej fy va tråkigt Mallanis. Så orättvist. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka här snart igen. Stor kram!!

• toksnippa
    kajsalisa: det gick jättebra! bara jag som räknat tokigt men jag byter vecka samma dag som jag gjorde innan. v.8+2 idag, såg finfint ut

mallanis: nej nej nej!! fy.... jag hoppas verkligen du snart är på banan igen och att det går vägen då. Så himla orättvist! Kram!!
  • kajsalisa

Åh va skönt att höra Toksnippa!!

• rontgensyrran
    mallanis skrev 2010-06-02 17:14:18 följande:
    Blir tillbaka till gamla tråden för mig nytt mf. Inte lika stor chock denna gång om man nu ska se något positivt i det hela =(  lycka till nu vidare tjejer!
    Åhh nej! Jag hoppas du är snart tillbaka till oss snart och den gången för att stanna! *styrkekrmar tills vi ses igen*
  • maria204
    mallanis skrev 2010-06-02 17:14:18 följande:
    Blir tillbaka till gamla tråden för mig nytt mf. Inte lika stor chock denna gång om man nu ska se något positivt i det hela =(  lycka till nu vidare tjejer!
    Neeej! Fy vad tråkigt!
  • Bjornis
    Mallanis: Massa kramar!!

Idag har jag haft massa dragningar i magen och det har nästan gjort ont... Lite orolig. Mår lite illa nu ikväll också men KAN vara för att jag ätit mkt idag. Haha. Sallad och bröd och glass och jordgubbar och sushi (för hundraelfte ggn denna grav)! My god. Helt proppfull i magen.

Nä, inte nån koll på daniela01... Hmmm...
  • Lallan

Nu ska jag på inskrivning, supernervös även om jag vet att det ändå inte blir någon koll på bebisar. Samma bm som dom andra två gångerna så det känns skönt!

• Sommaren2005

God morgon!

Det är klart att det är magen som växer, Bjornis. Du har ju kommit långt nu En vecka kvar till nupp - så spännande!! Då får ni se en ny pose av lill*n. Samma dag, den 10e, ska jag faktiskt på första vul. Tjohooo!

Jag var nyss på toa och där var det rosa tillbaka igen. Men nu har jag bestämt mig för att skita i oron (?) för jag har ömma bröst och känner mig gravid. Så det så. Jag vägrar något annat just... idag... denna timme... nu.

Mallanis: Jag har skrivit i din gästbok också och hittar inga fler ord än att det är så elakt och orättvist och att vi alla önskar att du fick vara kvar här...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma