Plus igen efter mf/ma
Hej allihopa
Jag har nog banne mig haft den absolut bästa julafton NÅGONSIN!!! Allt var så himla bra och ååhhhh, jag känner mig så lycklig
Vi firade hemma hos svärföräldrarna och mannens familj, så min familj saknade jag lite, men det var så perfekt ändå. Lilleman strålade av sådan ÄKTA julkänsla, jag blev så varm och stolt över att just jag har fått bli mamma till denna underbara lille pojke.
Han fyller ju 2 i februari så ALLT var så nytt och spännande för honom. Han satt som klistrad framför kalle anka, ögonen stora som fat! Och sedan julklappsutdelningen...när han insåg att han skulle få presenter så varje gång hans namn ropades upp så sprang han och tog emot presenten med ett "Kack Kack" (tacktack) och så satte han sig helt konsentrerat hos mig och öppnade försiktigt och med så stor spänning! Det var helt underbart att se! Är det så man såg ut första riktiga julen liksom?
Och visst har jag haft julafton med töserna också, så första julafton med barn är det ju inte för mig....men det var banne mig den första julen med sådan GENOMGÅENDE enorm kärlek och glädje och harmoni. Jag är verkligen LYCKLIG!
Sedan fick jag visserligen inte prata med töserna och dem firar ju jul idag så jag vet inte om jag får tag i dem idag, men min lyckna jag upplever här väger tyngre på min balansskål just nu. Lyckan från igår känns som om den kommer räcka läääänge, oavsett motgångar.
*kram på er alla goa*