Plus igen efter mf/ma
Stort GRATTIS till alla fina mammor och söta små bebisar som har trillat in de senaste dagarna!!
Lycka till ni andra!
Kram från mig
Stort GRATTIS till alla fina mammor och söta små bebisar som har trillat in de senaste dagarna!!
Lycka till ni andra!
Kram från mig
Kajsalisa - stort GRATTIS till Ted!! Skönt att höra att ni mår bra, längtar efter att få se bild på underverket!
Kram från mig
ODD - stort lycka till i morgon!!! Jag håller tummarna för att det blir en bra läkare, igångsättning och toppenförlossning och så klart rätt kamerakvinnor, vill se dig på tv ju
kommer tänka på dig i morgon!
Stor kram till dig o alla andra i plustråden
Sofy, vännen, här händer det grejer!! Vilken tur att du lyssnade på alla kloka tjejer i tråden o ringde in!! Annars hade jag satt mig i bilen, åkt 50 mil o kört in dig själv!! ;)
Nu är jag spänd på att höra vad som har hänt, bebis ute eller inne??
Massa kramar till dig o alla andra gravida i tråden!!
Mallanis, skrattade lite när jag läste din presentation i tråden igår. Vi är ganska lika du o ja.. Miljönörd, inte för mkt kemikalier mm. Jobbar som miljöinspektör, har även pluggat djurskydd o jobbat liiite med det..
Sofy, finns grönsåpa med citrondoft som oxå luktar jättegott! Kan annars tipsa om diskmedel, suveränt att städa med, o det blir lagom rent. Jag har lite såpa i en sprayflaska blandat med vatten, även likadant med diskmedel, kanon när man städar.
Med klor tar du bort allt, även det som är bra! Lite skit är ingen fara, för rent riskerar ökad allergi o överkänslighet.,
Slut på miljöföreläsningen! î? hoppas ingen tog illa upp, är absolut inte menat så!!
Kram till er alla blivande mammor, från nig i väntar på plus-tråden
Mallanis, jag har läst i Gbg.. Står nog inte så mkt på min profil, men fråga gärna om du vill veta ngt! Jobbade du på ett konsultbolag?? Vad gör du för ngt? Själv jobbar jag på kommunen.
Sofy, många smeknamn till dig idag î? klortanten fpr ursäkta rabiata miljötanten haha kram till dig!! Lugnare i magen idag??
Grattis sugar!! Kram
Grattis MCT till ditt lyckade Vul, underbart att höra!!
Skickar också en stor kram till er andra kämpar, nygravida, höggravida eller mitt emellan + er som redan fått era små underverk. Är riktigt tomt i "vi som väntar på plus"-tråden nu, underbart egentligen men saknar er därinne, inte så mkt liv i den tråden längre, så jag smygläser lite här istället, så spännande att se hur det går för er!
Förhoppningsvis kommer vi andra snart hit med :)
Happi, tänkte på dig när jag läste ditt inlägg, snart dags för dig! Mins din Ivf o sen den härliga överraskningen om ett nytt plus, o snart är hon här..! :)
Tar en chansning -2barnsmamma, nu är ju inte jag gravid, men kan du se hur det kommer gå för mig??
2barnsmamna, haha, ja det kan man väl påstå.. Hänger troget i vi som väntar på plus efter mf/ma-tråden o sliter i verkstaden varje månad. 3 mf, inga barn. Senaste mf var i maj, så börjar bli rätt less på det här nu!! Nästa bim är den 19 mars..