Helen C skrev 2010-10-24 11:54:09 följande:
Det e bara att gnälla.... Jag tycker jag gör inget annat än och gnäller för jag e så trött på de här nu. Vill inte vara gravid. Vill träffa min tös och gosa....Jag e så trött för jag orkar inte göra någonting. Man bara hoppas varje kväll att de kanske e värkar som kommer... men nä...
De du skriver så låter de nästan som att de snart e på G för dig, men det e jobbigt när kroppen håller på som den gör

Jag med, vill bara träffa lillkillen och ser verkligen fram emot förossningen och smärtan, helt galet men så är det!! Man vågar ju inte hoppas på att det ska vara på g, för här lär man väl få gå och gnälla i ett par veckor till

MammaDeborah skrev 2010-10-24 11:54:12 följande:
Ja, det har inte upphört än, men jag märker ingen regelbundenhet än. Det är väl gärna så det är för oss omföderskor... Har börjat få jätteont i vänster ljumske. Sitter som konstant mensvärk fram och bak i ländryggen och nu har det då dessutom börjat göra ont i ljumsken.. Är trött men kan inte komma till ro. Lillkillen höll låda hela natten så varken jag eller maken har sovit särskilt mycket. Vi tar det väääldigt lugnt idag. Mannen vill ringa och förvarna sin mamma men jag tycker vi väntar en stund till och ser vart detta leder. Jag vill inte ha hit någon som ska utvärdera mig. Jag är lite känslig för att prata symtom med andra än mannen och er här inne. Jag bara hoppas att värkarna ska börja ändra karaktär och bli riktigt tydliga.
Förstår att du vill vänta ut i det sista, din kropp har ju vart dum nog mot dig länge nu och jag hade nog också velat att värkarna skulle ändra karaktär lite så att du med mer säkerhet kan veta att det verkligen är på g..