Kwackie och MammaD: Stort grattis till er här också, mysigt när fler och fler bebisar kikar ut!!
Här är en ledsam dag idag, dotterns undulat dog i morse, så fruktansvärt.. jag var inne i tvättstugan och mitt emot på en bänk stod hans bur, plötsligt hör jag ett duns och fattar inte vad det är som låter, kollar sen in i buren och ser att han ligger på golvet helt livlös dottern kommer springande och fattar ingenting, jag börjar storgråta och hon likadant när hon förstår vad som hänt. Det värsta är väl att jag mitt i detta ringer sambon på jobbet och skriker i luren att "han är död, han ligger här på golvet och är död" Hans första tanke var ju givetvis att jag hade fött hemma och att han var död, så jäkla fel det kan bli.. innan jag fick fram att det var fågeln så höll sambon på att få en hjärtattack och var halvvägs på väg ut till bilen.
Han kom iaf hem med en gång och tog hand om fågeln som vi nu har begravt nere vid sjön här hos oss, han fick med sig en teckning som hon hade ritat och skrivit "i love you" på
Hon har verkligen tagit detta jättehårt och gråtit mer eller mindre hela dagen och går inte en sekund ifrån mig. Usch det känns så hemskt, mitt huvud är helt grötigt efter alla tårar och tröstande av skruttan!!
Inatt hoppas jag att lillebror stannar kvar i magen, för jag bara måste få sova är såå trött och har en sån huvudvärk, hade aldrig orkat föda nu.. blir nog sängen om inte allt för länge.