Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Yonasam: Jag har oxå molvärk och har haft några dagar nu. Det stör mig med och man funderar hur det är ställt därinne. Men jag känner däremot ingenting, tycker inte jag känner bebis röra sig alls.... Så jag hoppas verkligen allt är okej.
    Inget blod iallafall. Men funderar gör jag ärligt talat...

• kicki08

Chanell: ja.. jag har oxå kännt något diffust.. Men det är som du säger, det vet man ju inte om det är bebis lr tarmarna eller vad det nu är.
    Ja, man ska väl inte vara så orolig antar jag. Har för mig att jag hade molvärk till och från rätt länge med Theo med.

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-05-12 07:59:30 följande:
    Mitt hår och hy är då inte bra. Håret tovar sig som aldrig förr och jag tappar så mkt hår så jag kan knappt ha det utsläppt för då får vi hår i hela lägenheten. Hyn är fet.Med sonen tappade jag knappt ett hårstrå och håret blev mkt glansigare, även hyn var bättre. Däremot när jag ammade tappade jag hår som bare den och jag fick också den där kanten framme vid luggen, den var omöjlig innan den växt såpas lång att man kunde få ner den. Den stog ju rätt upp ett tag.
    Då väntar du en flicka om man ska tro myten
  • kicki08

Nä alltså jag har inte heller nån känska alls ännu vad det ligger i magen.
    Men dom säger ju att har man fått två pojkar så är oddsen rätt stora att man får en pojke tredje gången oxå.
    men vi får se helt enkelt. Hoppas på att bebis vill visa sig för oss den 31 maj så vi får se

• kicki08

Frogster: Skönt å höra att det är fler som har en bula just på morgonen! Det har jag med. Och den brukar oxå försvinna sen. Konstigt att man har det just på morgonen...

• kicki08

Chanell: Hmm.. kan det vara hinnsäckens storlek kanske? Äh bara en vild gissning

Här är vi oxå uppe med tuppen 5.50 vaknade gossen imorse. Inte ovanligt alls. Mamma och pappa skulle gärna sova längre. Men sover Theo längre blir det helgalet på dagen för honom.

Idag ska vi på playdate hos en kompis till mig och hennes 8 månader gamla dotter Vera Mys.

• kicki08

Ja men det är ju mysigt för mamma å komma iväg å fika
    Theo verkar gilla andra barn jättemycket. Han ska gärna vara på och pussas och grejja. Det kan bli lite hårdhänt ibland
    Dom leker ju inte MED varandra nu när dom är såhär små, men dom ser ju varandra ändå på ett annat sätt och kan roa varandra

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2