Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Chanell: Nä vi kommer inte göra något köns UL. Vi får väl tro på att det är en flicka men ändå ha ett lite öppet sinne så det inte blir helt tokigt om det skulle komma ut en pojk
    Spelar ingen roll vad det blir för oss. Vi är glada att allt var okej med bebisen

• kicki08

trulsa: Huvudvärk kan man ha till och från. Det har jag fortfarande.
    Men blir det väldigt blötsligt och väldigt kraftigt så kan det ha med blodtrycket att göra och kan vara värt att kolla upp.
    Prova ta en alvedon och se om det går över. Det är ofarligt att ta under graividteten.

Chanell: När har ni UL? ska ni ta reda på vad det blir?

• kicki08

Hörni tjejer. Jag fick lite svar på rul igår angående det här med att man kanske inte känner så mycket lika tidigt andra lr tredje gången.
    Hon sa det att speciellt när man fått barn ganska tätt så är livmodern så utspänd redan och därför kanske man inte känner fosterrörelserna riktigt lika mycket eller på samma sätt som med bebisen innan
    Så till er som inte känner något eller har känt mindre så beror det nog på det
    jag blev lättad iallafall.

• kicki08

Hedi: Men herregud!! Ramlat i badrummet och dött? Fy fasen... det är ju knappt så man tror det är sant

Huvudvärken... har du kollat upp den? Pratat med BM om den? Visserligen är det ju vanligt att ha lite huvudvärk. Men om du har jätteont.... Ta och ring din BM. kramen

• kicki08

Bisquit: Vet inte men det tror jag säkerligen man kan göra. Nallebud låter absolut som något man kan göra. Kolla runt lite på nätet så hittar du säkert något.
    Hoppas verkligen lilla tjejen klarar sig. Uscha... man får ju rysningar när man tänker på att sånt där kan hända

Grädde??!!! ÄÄÄÄK!!! hahahaha! Men ja, får man cravings så får man
    Kalcium skulle jag nog säga ja. hihi

• kicki08

Välkommen SMC85 och grattis till bebis i magen Det kommer gå superbra ska du se. och det är ju snart RUL för dig då antar jag

• kicki08

Hörni tjejer, ni som väntar 2:a och tredje barnet. Hur är era sambos mot er om man jämför med första gången? Min var väldigt omtänksam och tänkte hela tiden på att jag orkade mindre än vanligt mm första gången.
    Men den här gången är det som om han inte kommer ihåg att jag är gravid ens ibland.
    det liksom räknas inte längre. Nu har jag varit själv med båda barnen två dagar i rad och lagt båda och inte fått en sekund för mig själv. Ikväll när han stod och lagade mat åt sig själv och jag precis hade lagt Theo så konstaterade jag att jag hade läggning av stora grabben kvar plus att jag måsta handla. och kl var 19.30. Så sa jag att jag inte får en sekund för mig själv,
    Då fräser han "Det får väl inte jag heller!!".
    Och så är tjaffset igång. och jag känner att jag inte orkar..... För varför ska jag behöva stå och säga att jag är jättetrött och inte orkar lika mycket när han VET att jag är gravid. Jag har burit och burit hela dagen och bara ätit frukost och middag på hela dagen. Nu sitter han som om ingenting hade hänt och jag känner mig bara så jävla ledsen......
    Är det såhär andra gången?

• kicki08

Helen C: vi har pratat nu och han sa att han inte glömmer bort att jagär gravid. Men att han glömmer bort ibland att jag inte mår så bra denna gången. jag mår mycket sämre den här gången och har otroliga humörsvängningar. Jättejobbigt.... Det är därför vi krockar ibland.
    Vi har väldigt jobbigt ekonomiskt just nu och massa saker att göra och ingen tid att hinna med det på. Så det är pressat härhemma nu...
    Kanske därför han är som han är oxå...

• kicki08

Rosen: Vi pratade ut igår jag och sambon. Och han erkännde att han glömmer bort att jag inte mår så bra denna gång eftersom jag mådde så bra förra gången.
    Han ska försöka skärpa sig¨sa han.

Jag vet oxå exakt när jag hade äl denna gång. Och jag är SÄKER på att vi hade sex kanske senast typ 5-6 dagar innan äl. För att vara säkra på att inte bli gravida. Och så blev vi det ändå hehe
    Men bebis i magen är väldigt välkommen

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2