Hörni tjejer, ni som väntar 2:a och tredje barnet. Hur är era sambos mot er om man jämför med första gången? Min var väldigt omtänksam och tänkte hela tiden på att jag orkade mindre än vanligt mm första gången.
Men den här gången är det som om han inte kommer ihåg att jag är gravid ens ibland.
det liksom räknas inte längre. Nu har jag varit själv med båda barnen två dagar i rad och lagt båda och inte fått en sekund för mig själv. Ikväll när han stod och lagade mat åt sig själv och jag precis hade lagt Theo så konstaterade jag att jag hade läggning av stora grabben kvar plus att jag måsta handla. och kl var 19.30. Så sa jag att jag inte får en sekund för mig själv,
Då fräser han "Det får väl inte jag heller!!".
Och så är tjaffset igång. och jag känner att jag inte orkar..... För varför ska jag behöva stå och säga att jag är jättetrött och inte orkar lika mycket när han VET att jag är gravid. Jag har burit och burit hela dagen och bara ätit frukost och middag på hela dagen. Nu sitter han som om ingenting hade hänt och jag känner mig bara så jävla ledsen......
Är det såhär andra gången?