Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

MissCh: Till oss sa dom att det med stor säkerhet är en liten tjej. och jag har ju två killar sedan tidigare så det känns jättekul. Men jag tror vi försöker hålla ett litet öppet sinne iallafall så man inte blir jättechockad om det skulle titta ut en pojke. även om dom sällan har fel

Jag tror inte jag kommer handla en massa tjejkläder. Utan bebis får nöja sig med det vi har. Det är neutrala grejjer. Så handlar jag rosa och tjejjigt när hn är ute

• kicki08

Min Engla: Lycka till imorrn och glöm inte att komma in och berätta på en gång sen

• kicki08

NJsmamma: Jag har oxå råkat ut för sånna där kommentarer.
    att "Nä vi tog minsann inte reda på könet. Tycker det förstör allt då..."
    Öhh.... Det är så jäkla onödigt. Alla gör ju som dom vill. och för oss blir hela graviditeten och den lilla därinne ännu mer verklig när vi vet. Och vi längtar bara ÄNNU mer nu när vi vet

• kicki08

Min engla: Typiskt!! Vår lilla tjej låg som i skräddarställning. Men vid ett tillfälle sträckte hon upp benen och hon fick en bild. Det var ren tur.
    Dom verkar sällan vilja sammarbeta dom små

• kicki08

MammaDeborah: WOW vilka urfina kläder du syr Får man göra beställningar av dig alltså?

• kicki08

Vi 2 blir 3: Nopp jag fick samma datum som jag hade alldeles från början räknat från sista mens första dag. alltså 2/11

Det är alltså flera som har pojkar sedan tidigare och nu väntar en flicka Härligt!
    Känner mig jättespänd nu eftersom det är en tjej i magen. Hur ser hon ut, hur kommer hon vara, vem blir hon lik.

• kicki08

Helen C: grattis att allt såg bra ut och till en liten tös Det verkar som att det är många av oss som väntar flickor. Det var lite ovanligt

godmorgon på er föresten

• kicki08

taniko: Skönt att det gick bra
    Graviditetsnästäppa har jag erfarenhet av båda mina graviditeter tidigare. Hade det flera månader och jag faktiskt sket totalt i förbudet att använda nässprey. jag överlevde inte annars.
    Denna gång har jag klarat mig hittills (peppar peppar). Men det är ju inte försent än

popcornplaya: Har oxå en jäkligt jobbig period härhemma. Theo håller oxå på att få tänder och har varit tokgnällig i tre dagar nu. Och idag fick han sin 1 års spruta och åkte på feber på en gång och har skrikit i stort sett sen kl 14 idag. *suck* Äntligen så sover han. Nu har jag fått städat lite och äntligen fått sätta mig ner.
    Trött är väl bara förnamnet.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2