Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

PennyJenny: Förlåt om jag frågar och hoppas jag inte är för påflugen.
    Men vad hände med din ängel? kram

• kicki08

MissCH: har förstått att killarna lätt verkar glömma bort att deras tjejer är gravida efter första gången.
    Det är som du säger, ska man verkligen behöva påminna dom?
    man tycker ju inte de....
    Men idag har både jag och min sambo ansträngt oss lite extra. Den här bebisen är mycket efterlängtad och han är jätteglad. Så vi ska nog få det att fungera
    En och en annan dal kommer det väl komma antar jag ändå.

• kicki08

Min Lukas: va spännande!! Lycka till idag och kom in och berätta så fort du är klar

Jag tycker det är helt absurt det här med att vi gravida ska orka med allt vi i vanliga fall gör. Självklart är det ingen sjukdom, men vi bär ju för fasen på ett liv!!
    Naturligtvis mår man inte som man brukar och orkar inte som vanligt.
    Jag blir bara förbannad när jag hör hur folk blir behandlade......

• kicki08

Jättefin mage Zazz Önskar jag hade sådär fin mage. Min putar mycket mer än vanligt men där finns en hel del fett kvar från förra gången fortfarande, så hård är den då rakt inte
    Men det kommer ju.

• kicki08
    popcornplaya skrev 2010-06-03 08:21:48 följande:
    Ja idag är då den stora dagen för RUL......

Ser att det är flera andra som också ska på rul idag. Men jag verkar vara den som har den senaste tiden idag, alla andra ska ju dit nu på förmiddagen.

Jag längtar ju ihjäl mig!

Jag gick förövrigt in i v.17 idag men hoppas på att bli framflyttad idag för enligt mig borde jag vara lite längre gången.
    Spännande!!! Minns hur fruktansvärt nervös jag var. Kunde inte äta på morgonen och sprang på toa hela tiden
    När är det dags för dig? Du måste genast berätta hur det gick sen
  • kicki08

PennyJenny: Nä karlar får man nog ta som dom är bara helt enkelt. Dom är lite "Special" som jag brukar säga

Lycka till säger jag med till alla rulare

• kicki08

popcornplaya: Va mysko att du blivit så pass mycket framåtflyttad tycker jag..... det handlade väl om typ 2 veckor sist oxå va?
    det kanske bara är en liten bebis..... Men skönt att allt såg bra ut iallafall. Det är ju huvudsaken

SMC85: Härligt å få tjuvkika. det  är alltid jättekul att få se sin bebis
    Jag önskar jag fick göra ett UL till... Men här får man bara ett. Om det inte är så att något skulle hända.

ID blir 3: Jätteskönt att RUL gick bra. Och skönt att bli flyttad på så att du är längre gången än du trodde

• kicki08

Jag blir 33 år nu i sommar och jag gick upp 13 kg med förra bebisen. Jag gick ner nästan allt men hade redan samlat på mig lite övervikt sedan innan jag blev gravid. Så det plus några kg kvar ligger kvar sedan innan.
    sen har jag gått upp 4 kg nu och är i V 19. Jag tror det är rätt bra. förra gången gick jag upp 5 kg dom första 12 veckorna :-\ Och detta trots att jag åt jättebra och mycket frukt och vatten.
    Jag hoppas verkligen att jag klarar mig under 10 kg denna gången.
    Problemet är bara att jag inte alls är sugen på frukt denna gången..... Inte sugen på nånting igentligen alls.... Äter dåligt helt och hållet. Det här med maten blir väldigt hattigt och ofta blir det en smörgås på kvällen istället för riktig middag. Inge vidare antar jag......

Hur har ni andra med matsuget?

• kicki08

Imorrn ska jag svulla minnsann iallafall. Ska på dop och det är en massa gott fika

• kicki08

MissCh: Va skönt att allt såg bra ut. Visst är det bökigt när dom ligger fel. Man tänker liksom inte på att dom kan göra det heller Man bara tar förgivet att man ska få se allt.
    Men skönt ändå då
    Ska ni lita på att det blir en flicka eller tänker ni göra ett köns ul?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2