Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

jadå renässans får man använda. det är ju bara koksaltlösning. men det funkade inte ett skit på mig. Så jag använde nezeril. och nästäppan gick över direkt efter förlossningen och jag hade inte fått några skador av nässpreyen heller så

Hörni, har ni fått magar än?
    Min mage putar rejält. Men den är liksom inte hård... eller vad man ska säga.... Fettet är ivägen

• kicki08

hihi Det här är tredje för mig med så då har jag väl en anledning
    Jag har gått 19 fulla veckor idag. Så då har man gått in i v 20 då

• kicki08

jojo: Jooo det är klart man får ta nässprey Men man få rju inte använda det mer än 10 dagar i rad eller vad det är ens vid en vanlig förkylning. Men jag använde det ju i flera månader Det var så jag menade.

Här var det gomorron 4:50 imorse. Herregud..... jag fattar inte när man ska få sova längre.
    Man måste ju gå och lägga sig senast 22 om man ska orka.

• kicki08

chanell: Grattis till Olivia!! Stora tjejen. Imorgon fyller Theo 1 år och det känns helt overkligt
    Ja visst är det jättehärligt när man känner bebisen. jag känner faktiskt något varje dag nu och det är så himla mysigt

• kicki08

jojo: Näe det kan ju det. Men vad gör man om man inte kan sova som du säger. Jag hade ju samma problem. Just därför tog jag ändå just när jag skulle sova två puffar. Och så kanske jag tog en gång på dagen bara. Bara för att överleva liksom. Då är det nog ingen fara.
    Det är nog värre om man kör fulla doserna hela dagarna kanske.

• kicki08

Jadu när den där sabla graviditetsnästäppan sätter in är det inte nådigt. Jag KUNDE bara inte andas på natten. Det fick bli som det blir. Du kommer inte bli beroende, det törs jag nästan lova

Här är det mulet och lite dimma idag. Nackdelen med att bo vid havet. När det är vamt i luften och det kommer in kalluft från havet = dimmigt :-\
    Får se, vi lär väl gå ut en sväng ändå så Theo får röra sig lite

• kicki08

Maddie: Härligt! Det  man ändå vill höra är ju att allt är bra. Det kanske får bli en överasskning ändå med könet då

• kicki08

tessiej: Nä det där är ju jätteolika. Min mamma mådde så jäkla dåligt så hon nästan var sjuk med alla mina tre bröder. Men med mig mådde hon som en prinsessa

Jag har mått bra med båda mina killar och mått pyton med den här tjejen jag har i magen nu.

• kicki08

Chanell: Ja det här med att inte hinna till sjukhuset i tid oroar mig med....
    Jag var öppen 6 cm när jag kom in och från att dom tog hål på hinnorna så öppnade jag mig resterande 4 OCH han var ute :-\ Så man kan minst säga att allt gick FORT!
    Min första förlossning började med att vattnet gick och 6 timmar från första värken var han ute.
    Så jag är jäkligt orolig att inte hinna in denna gång. vill verkligen inte föda hemma....

Helen C: Sånna där vänner som inte kan unna en ett grattis är inte vänner anser jag.
    Fattar inte vad som rör sig i folks huvuden.....

jag kan känna bebisen sparka varje dag nu. alltid är det något pick eller känning jag har. Så det är supermysigt

• kicki08

taniko: Nä det är inte roligt det där när man inte har nån släkt i näreten. Vi får oxå hoppas att det börjar med förvärkar så mamma och pappa hinner åka upp. närmsta släktingar är 2 timmar bort. Men men...

Idag fyller min lilla bebis Theo 1 år!! Helt otroligt, han har blitt så stor Vart har året tagit vägen

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2