• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Frogster

Men ååååh nu är jag arg som ett bi! {#lang_emotions_djavulsk}

Har haft den underbaraste natten någonsin! Vaknade vid 4 av att det var ett jäkla röj i lilla bulan under naveln!
    Låg i säkert en halvtimme och bara njööööt med världens fånigaste leende. Såååå underbart!

Har känt liten tidigare med men inte alls så här tydligt! Säkert för att jag dels låg på rygg och var lite lagom kissnödig i kombination med att man ju är mycket känsligare när man sover.

Berättade det för en kompis för en liten stund sedan och denna svarar att nej det kan inte ha varit min bebis! Det är på tok för tidigt så det var bara gaser!

Jisses att något sådant kan få en på så dåligt humör!
    Är visst fortfarande rätt duktigt hormonpåverkad.... Haha!

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-06 11:04:02 följande:
    Chanell: Typ en san:www.neckermann.de/Stubenbett%20Babybay/ 1bfdbc130a94ce07af3471c09cb2c69b285ed6e5,de_DE,pd. html#stubenbett-babybay Sover Oliva inne hos er nu?
    Ja det gör hon. Vi har ett extrarum men det är massa annan skit där så hon sover hos oss ff
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • PennyJenny
    Frogster skrev 2010-05-06 11:23:23 följande:
    Men ååååh nu är jag arg som ett bi! Har haft den underbaraste natten någonsin! Vaknade vid 4 av att det var ett jäkla röj i lilla bulan under naveln!Låg i säkert en halvtimme och bara njööööt med världens fånigaste leende. Såååå underbart!Har känt liten tidigare med men inte alls så här tydligt! Säkert för att jag dels låg på rygg och var lite lagom kissnödig i kombination med att man ju är mycket känsligare när man sover.Berättade det för en kompis för en liten stund sedan och denna svarar att nej det kan inte ha varit min bebis! Det är på tok för tidigt så det var bara gaser!Jisses att något sådant kan få en på så dåligt humör!Är visst fortfarande rätt duktigt hormonpåverkad.... Haha!
    Äh, det var säkert bebisen. Njut och var glad över din lilla vilding :)
  • Hedi
    Marinero skrev 2010-05-06 11:43:33 följande:
    Ja det gör hon. Vi har ett extrarum men det är massa annan skit där så hon sover hos oss ff
    ah ok! hon är ju inte ens 1 ar heller. Fick för mig att hon var född 08:a precis som Emmie.
  • MissCh
    Frogster skrev 2010-05-06 11:00:02 följande:
    Precis sånt här jag behöver höra! När man inte har någon tidigare erfarenhet är det så svårt att veta vad man ska titta efter! Men jag har fastnat för just brio då de ser så rejäla ut samtidigt som de inte alls håller samma begagnatpriser som exempelvis emmaljunga. I och med att jag har hund så är jag ute och rör på mig mycket och då behöver jag en rejäl vagn som enkelt klarar trotoarkanter, snösträngar och är bekväm att rulla/åka även långa stunder. Vet inte alls om denna uppfyller mina krav men tycker den ser ut att ha det jag vill ha! Så får jag väl provköra den lite och verkligen känna på den innan jag köper =)
    Se upp så den inte försvinner bara :) Det är så himla tråkigt när man precis missar något man verkligen vill ha och till bra pris... Det finns ju också möjligheten att sälja vidare om man kommer på att man vill ha något annat.
    Klart du ska provköra den! Det ska kännas bra ju.
  • popcornplaya

Vi har en kombi. En Opel astra så det är ju inte en jätte bil men det funkar bra. Tror den kommer funka även när nr 2 kommer.

Har precis vart ute på en rejäl promenad i det fina vädret med sonen i vagnen men det straffar sig nu, har jätte ont i fogarna....bläää

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • sininen
    Frogster skrev 2010-05-06 11:23:23 följande:
    Men ååååh nu är jag arg som ett bi! Har haft den underbaraste natten någonsin! Vaknade vid 4 av att det var ett jäkla röj i lilla bulan under naveln! Låg i säkert en halvtimme och bara njööööt med världens fånigaste leende. Såååå underbart! Har känt liten tidigare med men inte alls så här tydligt! Säkert för att jag dels låg på rygg och var lite lagom kissnödig i kombination med att man ju är mycket känsligare när man sover. Berättade det för en kompis för en liten stund sedan och denna svarar att nej det kan inte ha varit min bebis! Det är på tok för tidigt så det var bara gaser! Jisses att något sådant kan få en på så dåligt humör! Är visst fortfarande rätt duktigt hormonpåverkad.... Haha!
    Du vet ju bäst själv vad det är som rör sig i magen ju, vilken taskig kommentar. Men det är så det är när man är gravid, det finns alltid folk som tror sig vara proffs haha. :D

Själv känner jag mig väldigt ogravid. Jag har ingen mage, har inte gått upp i vikt och har inte kännt bebisen röra på sig trots att jag gärna ligger och försöker känna efter. Är jag den enda utan mage och utan att känna bebben?
  • popcornplaya
    justmystica skrev 2010-05-06 14:49:48 följande:
    Du vet ju bäst själv vad det är som rör sig i magen ju, vilken taskig kommentar. Men det är så det är när man är gravid, det finns alltid folk som tror sig vara proffs haha. :DSjälv känner jag mig väldigt ogravid. Jag har ingen mage, har inte gått upp i vikt och har inte kännt bebisen röra på sig trots att jag gärna ligger och försöker känna efter. Är jag den enda utan mage och utan att känna bebben?
    Jag känner ingen bebis men magen är uppsvälld som en ballong. Ser ut som när jag var i v.20 med sonen.
    Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • frukarlssonn

Hedi: ja hon är inte ett år än nä Det funkar så bra att ha henne i rummet men när vi flyttar så ska vi försöka fixa ett rum åt henne.

justmystica skrev 2010-05-06 14:49:48 följande:
    Du vet ju bäst själv vad det är som rör sig i magen ju, vilken taskig kommentar. Men det är så det är när man är gravid, det finns alltid folk som tror sig vara proffs haha. :D Själv känner jag mig väldigt ogravid. Jag har ingen mage, har inte gått upp i vikt och har inte kännt bebisen röra på sig trots att jag gärna ligger och försöker känna efter. Är jag den enda utan mage och utan att känna bebben?
    Mage har jag men känner inget! Även om jag ligger still på kvällen och försöker känna efter! Men ff är ju fostret så litet, men det är så mysigt för jag minns så väl hur det kändes när man kände det lilla lilla bubblet
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Hedi

När vi fick Emmie bodde vi i en tva, vi köpte en fyra när hon var 1 ar och 4 manader. Det var först da hon fick ett eget rum, men det var väldigt skönt vill jag lova. Att kunna ligga och prata i sängen utan att behöva viska .

Jag känner lite som ett tryck ibland, tror att det är den lilla men vagar inte säga helt säkert att det är han som haller pa.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2