• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-06 22:12:14 följande:
    Va tråkigt m dina svärisar! Dom ska väl va glada tycker man Sambons mamma blev jätteglad båda gångerna!
    ja eller hur... man har ju ingen lust att berätta när dom reagerar så negativt. kul att dina blev glada i alla fall
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-06 22:16:01 följande:
    ja eller hur... man har ju ingen lust att berätta när dom reagerar så negativt. kul att dina blev glada i alla fall
    Det förstår jag Ja verkligen Hon stickar o har sig till Olivia och blir väl så till nästa med
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-05-06 22:17:54 följande:
    Det förstår jag Ja verkligen Hon stickar o har sig till Olivia och blir väl så till nästa med
    jaså va sött hihi.
    svärmor har stickat lite till pojkarna men dom har aldrig använt det
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-05-06 22:22:41 följande:
    jaså va sött hihi. svärmor har stickat lite till pojkarna men dom har aldrig använt det
    Ja när Olivia föddes och sambon ringde sin mamma och berättade att det blev en flicka så sa hon vilken tur för sista veckan hade hon fått ett ryck o chansade på tjej så hon stickade en klänning Tror hon hade det på känn el nåt
  • Hedi

Chanell: Tack för infon, jag tycker det är en djungel . Det ända jag har hört är att Vibe är den ända vagnen som skall ga och fälla ihop när syskonsitsen är monterad.

Rosen: Usch vilken bitch , men kul att dina föräldrar blir glada.

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-05-06 22:25:25 följande:
    Chanell: Tack för infon, jag tycker det är en djungel . Det ända jag har hört är att Vibe är den ända vagnen som skall ga och fälla ihop när syskonsitsen är monterad. Rosen: Usch vilken bitch , men kul att dina föräldrar blir glada.
    Ahaa är det så? Det kanske hon sa i affären med, iaf att den är smidig ihopfälld ja det är en djungel!! Nu vet vi iaf vilket märke vi ska ha det underlättar lite
  • sininen

Jag är också svullen om magen och inte direkt dra in den hur jag än försöker. Men när jag lägger mig ner så lägger sig magen också och klämmer man så finns det inget där. Jag är galet paranoid ju. xD

Rosen skrev 2010-05-06 22:07:07 följande:
    hej tjejer ni har skrivit så mycket att jag inte hinner läsa ikapp ska strax lägga mig för jag har en faslig huvudvärk..... igen.... ikväll berättade jag för mina föräldrar att jag e gravid o jag blev så lättad för de sa grattis, det kändes så skönt. jämfört med min svärmor som blev sur när jag berättade.... så nu vet dom det oxå, känns såååå skönt att dom blev glada i alla fall!! e det bara jag som har såna konstiga svärföräldrar som blir sura för en sån här grej? förstår inte hur man kan bli sur över att få ett barnbarn om förhållandet är stabilt o man har varit ihop länge o så....

Tråkigt med svärisar som man inte vet hur dom ska reagera men roligt att dom kunde glädjas med er. :D
  • Helen C

God morgon tjejer...
    Hoppas alla mår bra denna höstiga fredag=) Här i Kalmar är de rena höstvädret brrrrr....
    Blödningen har upphört helt och det e skönt...
    Dock kände jag mig konstig igår kväll när vi skulle till min syster. Vi skulle grilla korv och jag brukar få i mig 3 stycken, men denna gången tog de tvärstopp på första, fick inte i mig den, sen kände jag att de va dags och besöka toaletten och de va bara till och spy, sen när vi kom hem likaså. spy.. Sen satte jag mig i soffan och kände verkligen hur mycke som helst i magen om de va bebisen eller inte. Sen gick jag och la mig vid 21, mådde inte alls bra.... Sen vid ett i natt så la jag mig i soffan för kunde inte ligga plant, sen va de bara att gå upp och spy igen, men nu mår jag bättre.... Detta hade min stora pojk för en vecka sen och sambon i tisdags, så något skit är de som går, nu är de bara lillkillen kvar.....

Idag åker dom till sin pappa och faktiskt de ska bli skönt så jag kan få vila när jag vill.....

• yonasam

Helen: Stackare, ta det bara lugnt och vila, har hört att det är normalt att man kan få "åerfall" på illamåendet under graviditeten...

Chanell: Vagnen vi har tittat på är en syskonvagn...Long story short...bebis har ett syskon som kommer att vara 1 år vid födseln...
    En fråga till, Vagnen jag såg är en trehjuling, har hört att de ska vara ostabila och "sämre" än fyrhjulingar...vad har ni för erfarenheter av det?

• Helen C
    yonasam- Illamåendet vill jag ju inte ha tillbaka, men tror det e något skit man åkte på igår, men nu mår jag fint, men ska vila idag....Tack
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2