Inlägg från: sunflower79 |Visa alla inlägg
  • sunflower79

BF November,2010 DEL 2

skönt att höra att allt e bra carolina! känns som igår när du satt här o skrev att du hade så ont o allt kändes så hopplöst för att det inte kom nån bäbis utan bara slemmisen hihi

• sunflower79

maddie; såna sammandragningar får jag jätteofta när jag hållt igång en stund.. men blir aldrig nåt av dem

gud va söt hon e elsa! hon har verkligen ätit på sig =)

• sunflower79

låter som en mysig dag helen!
    själv har jag sovit 5 timmar inatt o blev väckt nyss av telefonen.. håller på att gäspa käkarna ur led! ska nog lägga mig i soffan o glo på meningslös tv o somna om =)

• sunflower79

åh shit va gott det lät!! vattnas i munnen :-P
    det måste jag defintivt prova! för att äta bara biscottin kan ju lätt bli lite torrt tyvärr...
    tack!

• sunflower79
    Bebis050810 skrev 2010-11-18 10:59:49 följande:
    ja det blir första barnbidraget i dec då. Jag ringde FK förra veckan och frågade och dom sa att får man barn i nov så kommer första bidraget den 20 dec.

Lycka till med lussekatterna!
    men räknas de där dagarna från 9-20/11 in? för helens del menar jag.. eller räknar de bara ett o samma belopp från den månad man föder oavsett 1:a eller 30:e?
  • sunflower79
    dazazz skrev 2010-11-18 11:14:12 följande:
    sökte igen på det där med rapsolja, har ju för mig att det var just mot svamp jag fick rekommendationen. hittade det här på www.shenet.se/ravaror/rapsolja.html:

"I en svensk studie av raffinerad rapsolja fann man att den kan lindra klåda och hudirritationer nästan lika bra som kortison, antagligen på grund av den höga halten steroler; steroler från oljan är ännu bättre än kortison."

så börja smörja på det. sedan så får du väl gå till en läkare och få medicin. usch, stackars dig, det gjorde så djävulusiskt ont....
    gillar naturliga alternativ!! tack för tipset =)
  • sunflower79
    Bebis050810 skrev 2010-11-18 11:22:59 följande:
    ...och ja det är ett och samma belopp för alla. 9-20 räknas inte in...
    ah ok då är jag med! så i praktiken "tjänar" man mest på att föda sent i en månad då? haha..
    dazazz skrev 2010-11-18 11:23:51 följande:
    jag med :) man kan ju alltid ge dem en chans även om man inte dissar medicin för det :)
    nä absolut dissar jag inte heller "vanlig" medicin! men gillar huskurer oxå =)
  • sunflower79
    Annizsj skrev 2010-11-18 11:59:56 följande:
    Jsahopp då har man fixat ett facebookkonto. INte så high på det än och har inga vänner än hahah! Men bild finns iaf.... Anna Arvidsson heter jag om någon vill bli min vän? (låter ju helt desperat)
    underbart anna!! var det igår senast vi pratade om det? trodde inte du skulle vika dig så snart! hihi
    jag addar dig!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2