dazazz skrev 2010-11-17 09:29:41 följande:
Grattis till alla bebisar, nu är vi inne i ett stim igen :)
Själv är jag så lycklig idag, svärmor har ju kommit och jag kan ligga i sovrummet med laptop och jobba medan hon leker för fullt med en förkyld liten pojk och jag vet att jag kommer kunna ligga här hela dagen om jag vill medan allt bara funkar ändå. Alltså, lyx får verkligen nya definitioner när man är en trött höggravid småbarnsmamma :D
åh va underbart det lät! det är du säkert värd! precis som jag skrev i mitt förra inlägg så beundrar jag alla flerbarnsmammor och deras struktur, energi o tålamod =)
Jojo 85 skrev 2010-11-17 10:02:01 följande:
Idag ska jag till BM.. har tid 14.30.. hoppas bebis sjunkit längre ner.. men ändå går jag o oroar mej över att hon ska säga att den ist "klättrat" uppåt eller rent av lagt sej i säte eller tvärläge.. hoppas inte.. men då borde det känts mer tycker jag.. Måste hämta J innan BM o ta med mej henne.. men det brukar gå bra.. hon brukar leka glatt i väntrummet. Sen ska vi iväg till ikea o handla bla skötbädd, spjälskydd mm..
Nu ska jag nog fixa en kopp HB te

när började du dricka ditt HB te? jag har ju köpt hem men vet inte när jag ska börja dricka det! vill ju inte att det ska starta igång fööör tidigt hihi (ifall det nu funkar).. för jag trivs oxå ganska bra med gravidmagen än så länge.. har bf 25 nov
Helen C skrev 2010-11-17 10:16:54 följande:
God morgon....
Här sover vi bra om nätterna. Alize vaknar ungefär va 4.e timme, så jag klagar inte över de....
Alize ler faktiskt ofta. Oftast när man pratar med henne så kommer de och man kan ju inte sluta le själv för det e ju så gulligt... Jag blir glad i hela kroppen när man ser de där leendet...
Va någon som frågade hur förlossningen startade. På mig startade de med värkar och har gjort alla gånger.... Men hade nog varit skönt om vattnet gick först för då vet man att det e på G....
Idag kommer en kvinna från Trygg Hansa och ska prata om barnförsäkring. Tycker det e bra att dom kommer ut och berättar....
Grattis Taniko, Carolina och Tessiej till era bebisar....
Verkar det inte vara tjejernas år iår????
härligt med dessa små leenden.. längtar =)
jo jag tycker oxå det fötts vääldigt många tjejer i år!! ska bli spännande o se vad jag bidrar med hihi
på tal om facebook.. tror inte jag har så många av er där.. men om ni vill så sök Ida Trofast så hoppas jag ni hittar mig... säg till annars så addar jag istället.. för jag söker oxå gärna upp den där gruppen sen =)
ska oxå ändra bild här till samma som jag har på fb så ni känner igen mig =)