Hedi skrev 2010-11-18 15:14:28 följande:
Nj: Ok skönt att du fatt sova lite! Min slemmis lossnade lite pa dagen innan det satte igang, det var inte sa mkt men som klister och blod i.
En annan fraga! har alla fortfarande avslag? mitt verkar verkligen ha avtagit rätt rejält det kanske inte är sa bra? Ludwig är ju bara 9 dagar.
avslag?
Rosen skrev 2010-11-18 15:24:00 följande:
åh så spännande med er som e kvar nu. lycka till nu!!!
min "lille" skrutt fyllde 2 veckor i tisdags o igår vägde vi honom. han hade gått upp ca 500gram på en vecka så nu väger han 5135g. fortsätter han i den takten så lär han vara en jätte om några veckor haha
jag hittar inte heller dig annizsj på facebook...
finns många anna arvidsson ju.
mannen börjar jobba på måndag o det känns lite tråkigt men ändå skönt på nåt sätt. han känner sig nog lite osäker med lillen för så fort han har honom så går det kanske 5min sen lämnar han över honom till mig igen...
jag sa till honom igår att så fort han har honom så e det bara en liten stund sen får jag honom igen. då sa han: ja men dom e så tråkiga när dom e så små, man kan ju inte busa med dom precis.....
öhhhh precis som att jag tycker det e roligt alltid när han sitter klistrad hos mig, kan ju vara skönt ibland med lite avlastning en stund. men så klart mysigt oxå, så länge han inte skriker så e jag glad o det gör han nästan aldrig.
men säger jag till mannen att ta honom så gör han såklart det utan problem men han erbjuder nästan aldrig sig själv att ta honom.
jag vill ju få lite tid med de stora pojkarna oxå o det kan jag ju inte så länge den lille ligger vid bröstet

åh så duktig han e på att äta!! =)
ni får leta långt ner på listan.. tror jag fick "visa fler" tre gånger innan ajg hittade henne =)
men hallå! vem har sagt att bäbisar ska vara "kul" på det sättet... vad begär han när bäbisen är 2 veckor? så typiskt karlar.. de ska alltid vara dem som står för det roliga o vi ska göra alla måsten! jaja nu generaliserar jag haha.. men jag hör dessa fördelningar nästan dagligen! =) sorry! jag har förvarnat min sambo redan nu om allt detta =)
Kinne79 skrev 2010-11-18 15:28:56 följande:
Nu är jag hemma från bm där allt såg bra ut. Nästa tid blev på bf-dagen, så den hoppas jag att jag slipper gå på. Om jag inte fått innan den 13 dec blir det förmodligen igångsättning, jag trodde att det skulle bli den 17 dec, så det känns skönt är ju iaf 4 dagar närmare, så max 24 dagar kvar

åh va skönt! 4 dagar kortare om man gått över så mkt gör en hel del för både kropp o själ =)