Inlägg från: sunflower79 |Visa alla inlägg
  • sunflower79

BF November,2010 DEL 2

jag har haft vattninga flytningar sen v28 ungefär.. men de blir alltid rikligare när jag haft sammandragningar

• sunflower79

ja man får se om man släpper nån propp eller inte =) men känns som det skulle bli lite tydligare tecken då hihi..

usch ja jag kan tänka mig bara det där med ömma bröstvårtor.. har ju aldrig fått uppleva men tror inte jag är avis =)

nä inte hört nåt från bäbis! hoppas hoppas!

• sunflower79

maddie; wow vilken berättelse!! jättetacksam för att du ville dela med dig! skönt att allt gick bra tillslut =)

josefin; låter som du får en bra dag idag med massa godis hihi..

emi; man får vara less.. när du skriver 280 dagar känns det helt plötsligt som man varit gravid väääldigt länge hihi

• sunflower79

rosen; men herregud vilken människa! ja precis som du skriver, fattar hon inte att hon gör bort sig när hon beter sig så inför andra! hade ju varit smartare att göra det när ni e själva så inget kan bevisas!

william; vilken jävla kommentar! *morr*

• sunflower79

som jag trodde var det lite av falsklarm igår (ni som följde mig på fb)
    somnade runt 01, vaknade till vid 02 och kände då fortfarande lite svaga SD.. sen sov jag nästa hela natten och vaknade utan någon som helst värk.. nu e allt som vanligt igen! *hmpf*

• sunflower79

ska det vara fullmåne inatt igen?? det var det väl i fredags oxå?
    ååhh ska man våga hoppas att värkarna sätter igång idag igen hihi

• sunflower79

ååhhh grattis trulsa!!!
    hm ok fullmåne ikväll/inatt o känner inte minsta.. bara en bäbis som snurrar snurrar snurrar o snart snurrar sönder mina revben haha..

• sunflower79

åh din stackare taniko! har inte haft det själv såklart men hört talas om det o det verkar hemskt jobbigt!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2