josefinene skrev 2010-11-22 06:43:13 följande:
hur går det? Är det dags att åka in för dig?
Jag har haft värk hela natten. Har knappt kunnat sova, men det kan ha berott på min sambos snarkningar också. Att de höll mig vaken så att jag kände värken och inte tvärtom.
Rumlade i magen och vid 03 var jag tvungen att kräkas. kändes so om man skulle svimma och jag har ingen aning om vad det var, för nu mår jag bra igen. Trodde jag åkt på magsjuka, hoppas verkligen inte!
Nu värker det inte så mkt i magen längre men bebisen har hicka och har vänt sig med ryggtavlan mot andra sidan.
Idag är min BF!!!
tyvärr inte! det blev inte mer än lite molvärk.. tror jag får förbereda mig på att gå över.. får planera en massa för hela veckan så kanske det hjälper haha
ja jag hade oxå sådär härom dagen att jag kräktes EN gång bara! sen var det bra igen.. men har hört att man kan göra det när det börjar närma sig.. både kräkas o vara dålig i magen åt andra hållet..
den där hickan är rätt rolig faktiskt.. har läst nånstans att bäbisen får hicka när den övar sig på att använda lungorna o då får in massa vatten som gör att den börjar hicka =)
Belavon skrev 2010-11-22 08:15:03 följande:
Här är det lite kyligt idag -18, vackert vitt ute. Ska på sista UL idag och få tid och planera igångsättning om jag går över BF på söndag. Hoppas bara allt är bra med bäbis så den får komma ut normalt och helst av sig själv innan. Lite nervös och jag vet inte varför, alla koller innan har ju varit bra.
-18 grader?! hua.. bor du långt upp i landet?? lycka till idag!!
Annizsj skrev 2010-11-22 09:05:34 följande:
Bf imorgon ! Inget händer

sömnlösa nätter, sjuk, sjuka barn allt känns piss just nu!!!!
som om inte väntan vore nog liksom!! krya på dig!! kram
det där med att vara sjuk osv... jag måste säga att jag varit ovanligt pigg o kry under min graviditet.. brukar annars åka på en o annan förkylning men har nog bara varit förkyld en gång på hela året om jag inte minns fel! känns himla skönt!!
någon skrev om RS-virus.. hur länge ska man vänta innan man går ut med bäbisen bland folk för att vara säker osv??