BF November,2010 DEL 2
Annizsj skrev 2010-11-14 21:43:22 följande:
Sunflower- när har du bf? Jag vill också ha ont! Fast inatt vill jag sova

. Är i stort behov av sömn!!!!!
bf 25 nov så det är 10 dagar kvar.. har bara haft några få förvärkar fram tills nu.. så idag är nog första gången som de kommer till o från under en hel kväll.. men känns ändå inte som det är så pass att det är på g.. för jag behöver liksom inte andas mig igenom dem..
Marinero skrev 2010-11-14 21:45:06 följande:
Ja men jösses visst blir man rädd ibland va liten världen är??
Finns super mariospele på fb? Jag är ju lite spelnörd när de gäller super mario haha. Fats jag tycker de första spelen är roligast, till 8 bitars eller va heter de? Med megaman, super mario mm. Gud va kul de skulle va o köpa ett sånt gammalt spel, skulle nog fastna o spela hela natten haha

ja droppen är väl när man träffar på nån från samma ort när man är utomlands.. har oxå hänt vid några tillfällen haha..
oh ja nintendo nes 8 bit

vann ju en auktion i början på veckan på en konsoll o zelda.. så härom kvällen satt jag till 2 på natten o spelade!!! ingen rör mitt NES haha.. o nu har jag vunnit två auktioner till så väntar hem super mario bros 2 o 3 (1:an hade min bror som jag ska få), sen har jag lagt bud på ice climber och donkey kong oxå *asg* skulle även få mega man 2 av min bror med koder o allt haha.. nörd jag? nääää :-P
Bebis050810 skrev 2010-11-14 21:46:42 följande:
Åh jag ska försöka hinna o orka baka dom imorn!!
de blev jättegoda! men ska nog försöka ha lite mindre mjöl nästa gång för de smulade sönder en del.. men tyckte degen var så kladdig så det gick inte knåda den utan mer mjöl.. och det var verkligen buuuusenkelt att göra dem!!!

så tack för tipset hihi
Annizsj skrev 2010-11-14 21:47:45 följande:
Sunflower - så du är smålänning? Varifrån? Jag bor i jkpg sedan 6,5 år tillbaka. Är ju gammal stockholmare men ville bara dörifrÅn. Vart i ankans
hihi jodå jag är smålänning i hjärtat.. uppvuxen i sävjsö kommun men flyttade till upplands väsby våren 2006.. kärleken den kärleken hihi...
förstod dock inte det sista du skrev.. "vart i ankans" hihi