Bebis050810 skrev 2010-11-16 08:05:52 följande:
Ja igår kväll bökade ju bebis som sjutton så det ilade mellan benen och kändes som knivar, som nån ovan här skrev!! INTE skönt! jättesvårt att sitta då utan fick stå och titta på tv.
Känns som den ska sparka sig ut! magen går i vågor.
men sen inget mer.... har sovit hyffs bra inatt förutom kissepauser ett par ggr och sen har sambon mobil ringt många ggr och larmat att vår mjölkrobot stannat!!! fan blir så arg när han inte hör telen utan jag vaknar 1000 ggr av den! nu är han ute iaf......
BF+1 idag, Vecka 41, undra om den kommer idag tro??? jag har en känsla att den kommer på torsdag, har 2 torsdagsbarn så kanske får en tredje då.. sen fyller jag själv 32 år på lördag!
känner igen det där med att inte kunna sitta... får stå o vagga för att lindra värken =)
jag har oxå en sån där "känsla" av när bäbis ska komma.. jag känner att det är dags på fredag eller lördag =) men som sagt.. vi får se =)
Marinero skrev 2010-11-16 08:23:45 följande:
Alltrså jag hade tänkt gå dit innan Freja va född, de3t är inte obligatoriskt att göra det. Men när vi fick kalleles så gick vi dit. Vikte jag höll totalt på att glömma av :-/ Jodå annars får man definitivt påminnelsen

lätt hänt att man glömmer.. kommer jag oxå säkert göra! bara för att jag jobbar på socialkontor i vanliga fall haha.. fast inte med såna ärenden då!
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 08:28:19 följande:
Vilken söt liten guldklimp :) Annaida, jag vill också gärna höra eftersom vi som är kvar aldrig verkar få uppleva förlossningar med våra barn själva hahaha
Idag så är det en massa ärenden som ska fixas medans barnen är i skola och dagis sen vette tusan, ska väl promenera mer än jag gjort på länge så kanske det sätter igång det vore något!
Bebis i magen är inne på dag två nu med att vara super lugn men buffar lite smått med armbågen eller knät eller en fot då och då och sen svooosch så börjar han digga en musik han bara hör och då strålar det och gör ont där nere :/
Kände inga rörelser i natt och om det var det jag vaknade av vet jag inte men man blir ju nojig så där låg jag i mörkret och vände och vred på mig och tog tag i bebisens rumpa och skakade på sen så hade han ett gympapass som hette duga och då kunde jag ju inte sova för det haha
haha ja den där rumpan är mysig haha.. imorse när jag vaknade fick jag en sammandragning o alltid så trycker bäbis ut rumpan o då bli min mage som conehead haha..
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-16 08:36:23 följande:
Sunflower - Har du addat mig mig på facebook funderar på om jag missat det totalt :P
du kunde inte adda mig för jag hade nån sekretessinställning så jag skickade vänförfrågan till dig men tror inte du accepterat den ännu =)
här har man sovit ca 4-5 timmar inatt *suck* kunde inte somna förrän efter 1 och sen vaknade jag när sambon skulle åka till jobbet 05.50 o var tvungen att gå upp o gratta honom på födelsedagen såklart =) sen kunde jag inte somna om!
men känner nu att tröttheten börjar smyga sig på.. ska passa på att krypa upp i soffan en stund medan bäbis är lugn oxå...