BF November,2010 DEL 2
Belavon skrev 2010-11-13 00:50:04 följande:
Jag åkte på graviddiabetes och måste kontrollera det m insulin. Då hamnar man tydligen på schema med massa ultraljud, bm kontroller och nu på slutet ctg 2ggr i veckan. Allt ser bra ut men jag blir ju lite nervös ändå, att jag inte ska sköta det så att barnet får några komplikationer.
jaha då förstår jag! såklart man blir nervös när det handlar om lilla pyret! men bra att de har så mkt extra koll iaf =)
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-13 01:35:28 följande:
Åhh vilken lycka även om du bara har zelda, vet en granne som har säkerligen alla spel i kartonger hade han och nu har han gjort som värsta palatset med alla spel höhö.. Så lyrisk vet jag inte om jag hade blivit.. Jo jag vet att det ska finnas att få tag på har bara inte orkat sen är barnen så små ännu så jag hade varit jätte rädd att dom skulle paja spelet bara och så ska det ju inte vara :)
haha ja vårt barn kommer INTE få spela detta spel i första taget.. det är heligt för mamma haha
Marinero skrev 2010-11-13 08:56:00 följande:
Jag tycker set va skitjobbigt när man fick första barnet. Idag fattar varken jag eller sambon va som va så jobbigt

Ett barn liksom. Men såklart är det ju för att allt va helt nytt och första barnet ever, mkt känslor, oro... ja allt. Nu känner jag att vi har så mkt mer kött på bena och njuter av bebistiden på ett helt annat sätt!
jo jag antar att det blir så när man väl varit där en gång.. som allt annat.. men som sagt.. just nu känns en bäbis RIKTIGT skrämmande haha
Bebis050810 skrev 2010-11-13 09:55:09 följande:
God morgon girls!
Har sovit bra inatt tycker jag, vaknat för att kissa 2-3 ggr men annars har jag sovit från 23 och steg upp vid 9
2 dagar kvar till BF!!! Inte minsta känning, ho ho när kommer du bebis???
Ska hoppa i duschen snart och ungarna med, sen blir det affären för lite smått inhandlat och kanske bakar vi biscotti på em, är så sugen på det! bara väntar och väntar på att det ska köra igång nu..... vill ha min bebis NU! rädd för värkarna men dom kommer jag ju inte ifrån hursom.....
nu har du pratat flera gånger om biscotti så jag oxå blir sugen haha.. har du nåt recept man kan få?
idag blir det att fortsätta och förhoppningsvis slutföra storstädningen.. toaskrubb och golvsug är kvar.. sambon skickar jag ut på att skaka mattor, slänga glas o papper och panta flaskor haha.. har en liten craving på pepsi max så det blir några turer till pantmaskinen *harkel*
sen hade jag nog faktiskt tänkt påbörja mitt projekt storkok/bakning.. men sliter mitt hår lite för det finns väldigt lite plats i min frys haha.. får leka tetris!