Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Sunflower: Jag tror det beror på lite vilket landsting man hör till om dom gör det eller inte. sen är det ju beroende hur långt gången man är och hur pass mogen man är tror jag.
    Jag har ju varit mogen och lite öppen varje gång. Första gången gjorde barnmorskan det på mvc. Och nu med dottern gjorde dom det på förlossningen kvällen före det satte igång

• kicki08

Jättegrattis till Rosen!! Det måste gått med rasande fart det där

Hur mår ni andra tjejer?

• kicki08

Mamma D: GUD va skönt ändå att du blitt hörd och att du blir igångsatt om inget händer. Bara två dagar kvar då

Popcornplaya: Usch va tråkigt mitt uppe i allt beklagar sorgen Kram

• kicki08

Bebis: Det låter som en väldigt bra idé att ligga kvar så länge du kan på BB. Önskar såhäri efterhand ändå att jag legat kvar en natt till. Det hade varit rätt skönt. Även om det var ganska skönt att komma hem oxå.

Bebis och mamma D: Vad är det som händer när bebisen kommer ut med ansiktet uppåt som gör allt värre?

• kicki08

Jag tänker absolut berätta allt jag var med om under förlossningen för min barnmorska på återbesöket. dom skriver ju i en lapp hur man upplevde allting och skickar dit. Så dom ska minsann få höra.
    Fick ju en lapp direkt efter förlossningen av dom där när vi fikade oxå. Men jag var så ställd och orkade inte hålla på och skriva just då.

• kicki08

Frogster: Vilken liten goding
    Min lilla Agnes är ju två veckor imorgon. Sjukt vad tiden går fort Hade ju BF igår igentligen

• kicki08

dadazz: Jag fick panik av lustgasen dom två första förlossingarna. Den här gången fick jag den så sent så jag verkligen kände att det faktiskt funkade. det tog bort den där värsta toppen av det onda. Plus att man blev lite "borta"
    Så denna gången var det min räddning

• kicki08

Grattis till Libra!!!

Och nu jäklar mamma D. Nu händer det! Lycka till massor! KRAM!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2