Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Mamma D: Åh fy fasen.... dom där efter´värkarna. Får rysningar när jag tänker på dom. Jag hade så jäkla ont så håret reste sig på kroppen. Inga värktabletter hjälpte....

• kicki08
    NoahLeah skrev 2010-11-05 18:50:45 följande:
    Men skönt att mamma är här, han skulle aldrig göra ngt då o blir han värre så slänger jag ut han. Han har polare att vara hos.
    Åh herregud Det här är det sista du behöver. Speciellt så nära inpå en förlossning. Kram på dig gumman!
  • kicki08
    Maddie72 skrev 2010-11-06 09:06:38 följande:
    Förstår dig. Har man hamnat på BF-dagen är det nog kämpigt. Kämpa på. Kram!

För mig är det inte så många som frågar om jag fött, utan om hur jag mår hela tiden. Det tycker jag är jobbigt. Det blir ju bara värre och värre, ondare och ondare, att de inte kan lägga ihop ett och ett? Döööh...
    Det är ju så, folk bryr sig nog igentligen bara. Dom förstår bara inte att ALLA frågar samma sak och att det blir drygt...

Jag minns att folk började fråga mig redan två veckor innan jag skulle ha när jag väntade Theo. VA?! Har du inte fåt tän? Men du är ju jättestoooor! *suck* Snacka om att man kände sig stressad och less. Han kom inte förrän 2 dagar innan BF vilket ju var bra ändå.
  • kicki08

Jag vet att ni har det skitjobbigt och är så jäkla less. Men ändå kan jag inte låta bli att känna mig lite avundsjuk ändå på spänningen ni har framför er med förlossningen.
    Jag är nog jätteknäpp som känner så hihi

• kicki08
    Marinero skrev 2010-11-06 18:13:50 följande:
    Ja då syftar jag på om man blir sjukskriven el så. F-penningen ändras inte.

Nu har vi vart på joucentralen. Min rygg har ballat ur igen Gråter Men nu sitter smärtsan ngn annasnatns. Jag trodde de skulle va ryggskott el ischias men läkarn sa att de inte va ngt av det och hon visste inte, sa bara jag ska gå hem o ta ipren o kontakta sjukgymnasten. Orkar fan inte mer alltså! Denna smärta är värre än den jag haft hittills Nu värker det när jag sitter, går.... jag är så rädd att jag inte kommer kunna ta mig ur sängen imorgon. Kan inte gå på toa själv, inte duscha... kul med avslag o allt, ja sambon får hjälpa mig såklart. Men kul att han ska ta hand om mina blodiga bindor Kräks
    Åfy fa* Jag lider verkligen med dig. Jag har ont i ryggen... men inte så som du har. Och JAG tycker det är drygt av det här lilla.
    Kan det ha något med förlossningen att göra att det blivit värre tro? Något som hänt med svanskotan? bäckenet?
    Du kanske borde går till läkare och få det röntgat.
  • kicki08

Vår lilla gofisa 17 dagar idag Storebror har två skrattgropar i kinderna. Agnes har iallafall en har vi sett

• kicki08
    Annizsj skrev 2010-11-07 21:59:53 följande:
    Kicki- åh så fin!!!! Gud va man längtAr när man ser så små bebisar !!! Hur funkar allt hemma nu?
    Jorå det har funkat bra nu när sambon varit hemma. Imorgon börjar allvaret. sambon ska börja jobba. Så då blir det till att bekänna färg en 17 månaders vilding och en nyfödd. Ptja... jag återkommer om hur det går
  • kicki08

Hedi: Åhhh wow vilken fin liten mage
    Japp hon heter Agnes lilltjejen. Och Maria får bli mellannamn. Så Agnes Maria

Mita75: Åhh va spännande!! Då har du nog bebis hos dig snart

Sunflower: Jättefin mage

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2